۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
 نرخ بیکاری در زنجان به ۶.۶ درصد رسیده است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

نرخ بیکاری در زنجان به ۶.۶ درصد رسیده است

زنجان-یوسفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه نرخ بیکاری در استان از ۸.۴ درصد در سال ۹۸ به ۶.۶ درصد در سالجاری رسیده است، گفت: این مهم نشان می‌دهد اشتغال استان رو به افزایش است.

محمدرضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه نرخ بیکاری در استان زنجان کاهش یافته است، گفت: تعداد بیکاران استان ۳۱ هزار و ۵۴۷ نفر بوده است که این تعدادبیکار در سالجاری  کاهش خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری در استان زنجان  از ۸.۴ درصد در سال ۹۸  به ۶.۶ درصد در سالجاری رسیده است ، اظهار کرد: این نشان می دهد اشتغال استان رو به افزایش است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، با بیان اینکه نرخ مشارکت اقتصادی در استان طی سال ۹۷ حدود ۴۶.۷ درصد بود، گفت: نرخ مشارکت اقتصادی در سال گذشته به ۴۹.۱ رسیده است.

یوسفی با بیان اینکه در زنجان برای توسعه اشتغال باید زیرساخت‌ها فراهم شود، ابراز کرد: مسئولان استقبال لازم از سرمایه‌گذاران را داشته باشند تا بیکاری در استان کاهش یابد.

وی بر لزوم تقویت ورود سرمایه‌گذار داخلی و خارجی به استان زنجان تاکید کرد و گفت: ورود بخش خصوصی به استان برای سرمایه‌گذاری طی چند سال گذشته رشد داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، تاکید کرد: در سالجاری با فعال شدن واحدهای تولیدی و صنعتی اشتغال استان افزایش یافته است.

یوسفی گفت: در سال جهش تولید با اجرای طرح های مختلف تولیدی و صنعتی، اشتغال استان افزایش خواهد یافت.

کد خبر: ۳۵٬۷۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha