۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
خریداری ۵۵۳ هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاهی
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه خبر داد

خریداری ۵۵۳ هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاهی

کرمانشاه- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از خریداری ۵۵۳ هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاهی از آغاز فصل برداشت تاکنون خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره غله استان کرمانشاه، ماشاالله ارویسی اظهار کرد: استان کرمانشاه با دارا بودن بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن فضای ذخیره سازی استاندارد همواره یکی از قطب‌های پیش رو در صنعت سیلو سازی در کشور محسوب می‌شود که از این میزان بالغ بر ۳۷۰ هزار تن فضای ذخیره سازی در بخش دولتی و یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن فضای ذخیره سازی نیز مربوط به بخش خصوصی است.

وی افزود: از ابتدای فصل خرید تا کنون ۵۵۳ هزار و ۴۰۲ تن گندم از کشاورزان خریداری شده که از این میزان ۵۱۴ هزار و ۴۶۲ تن آن به صورت تضمینی با قیمت مصوب ۲۵۰۰ تومان و ۳۸ هزار و ۹۴۰ تن نیز بصورت توافقی توسط کارخانه‌های تولید ماکارونی از کشاورزان خریداری شده است.

ارویسی تصریح کرد: از ابتدای فصل خرید تا کنون یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان از طلب کشاورزان هم استانی (۹۶ درصد مطالبات) که اطلاعات آن‌ها تا تاریخ ۱۳ مرداد ماه در سامانه بانک ثبت شده، تسویه شده است.

وی گفت: خرید تضمینی گندم از طریق ۵۸ مرکز بصورت تضمینی انجام و در سیلوهای استان ذخیره سازی شده که پیش بینی می‌شود این روند تا پایان شهریور ماه ادامه داشته باشد.

کد خبر: ۳۵٬۷۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha