۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
مخالفت ترامپ با تامین بودجه اداره پست آمریکا

مخالفت ترامپ با تامین بودجه اداره پست آمریکا

دونالد ترامپ تایید کرد که با تامین بودجه ادارات پست این کشور و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به شکل پستی، این شیوه به نفع دموکرات‌ها خواهد بود.

به گزارش بازار به نقل از صدا و سیما، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اعتراف کرد به علت مسائل سیاسی مخالف تامین بودجه ۲۵ میلیارد دلاری ادارات پست این کشور است.

دونالد ترامپ تایید کرد که با تامین بودجه ادارات پست این کشور و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به شکل پستی مخالف است، زیرا معتقد است این شیوه به نفع دموکرات‌ها خواهد بود. ترامپ گفت رای گیری به شیوه پستی شکننده است و باید مردم با دقت بیشتری در این خصوص فکر کنند.

سی ان ان گفت یکی از قضات فدرال به کمپین تبلیغاتی ترامپ در پنسیلوانیا یک روز فرصت داده است در صورتی که اسنادی درباره وجود تقلب به شیوه پستی در اختیار دارد ارائه کند.

کریستین هولمز خبرنگار شبکه سی ان ان هم در گزارشی گفت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اعتراف کرد که به علت مسائل سیاسی مخالف تامین بودجه ادارات پست این کشور است.

دونالد ترامپ گفت آن‌ها سه و نیم میلیارد دلار را برای کاری می‌خواهند که در نهایت مشخص خواهد شد مملو از تقلب است. این پول در اصل پول برگزاری انتخابات است. آن‌ها این پول را می‌خواهند تا با کمک آن ادارات پست را فعال کنند تا میلیون‌ها بسته پستی را که حاوی آرای مردم است جمع آوری کنند. این بدان معنا است که نمی‌توان انتخابات پستی را در هر منطقه‌ای برگزار کرد، زیرا امکانات لازم را ندارند.

خبرنگار شبکه سی ان ان در ادامه گزارش خود گفت در حالی که انتظار می‌رود مردم بیشتری در میانه بیماری همه گیر کرونا به شیوه پستی رای بدهند، اما دونالد ترامپ در چند ماه اخیر تلاش کرده است که ادعاهای بی اساسی را در این خصوص و وقوع تقلب گسترده در این شیوه رای گیری مطرح کند. وی گفته است این شیوه برگزاری انتخابات فاجعه‌ای بی سابقه خواهد بود.

خبرنگار سی ان ان افزود هم جمهوریخواهان هم دموکرات‌ها از اقدامات رئیس جدید اداره پست آمریکا در ادارات پست این کشور ابراز نگرانی کرده اند. رئیس جدید اداره پست آمریکا از سوی ترامپ تعیین شده و یکی از حامیان مالی وی است. رئیس جدید اداره پست آمریکا بودجه ادارات پست این کشور را کاهش داده است و همین اقدام باعث شده که ارسال بسته‌های پستی با تاخیر انجام بشود.

همزمان شمار زیادی از کارکنان ادارات پست آمریکا هفته گذشته اعلام کردند صدها ماشین آلات جداسازی بسته‌های پستی در سراسر آمریکا از ادارات پست جمع آوری شده اند. اسنادی که به دست سی ان ان رسیده است نشان می‌دهند که حدود ۷۰۰ ماشین جداسازی بسته‌های پستی از ادارت پستی این کشور جمع آوری شده اند.

خبرنگار شبکه سی ان ان گفت سخنگوی اداره پست آمریکا گفته هدف از جمع آوری دستگاه‌های جداسازی بسته‌های پست کاهش هزینه‌های ادارات پست است، اما اتحادیه‌های کارگران و کارکنان ادارات پست در آمریکاهشدار داده اند انجام چنین اقداماتی در ادارات پست آمریکا آن هم چند ماه مانده به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تنها به تاخیر در ارسال بسته‌های پستی منجر خواهد شد.

خبرنگار شبکه سی ان ان افزود افزایش بسته‌های پستی در دوران شیوع بیماری همه گیر کرونا در برخی از ایالت‌های آمریکا مشکلاتی ایجاد کرده است. اکنون دموکرات‌ها می‌خواهند بازرس کل آمریکا درباره حساب‌های مالی رئیس جدید اداره پست این کشور تحقیق بکند.

کد خبر: ۳۵٬۴۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha