۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه راز و جر گلان مصوب شد
استاندار خراسان شمالی:

۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه راز و جر گلان مصوب شد

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه شهرستان مرزی راز و جر گلان درزمینه‌های مختلف ازجمله آب‌رسانی، راه‌سازی و درمان و بهداشت مصوب و در مراکز شش دهستان این شهرستان زمین ورزشی ایجاد خواهد شد.

به گزارش بازار؛ به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در نشست با فعالین سیاسی فرهنگی و اجتماعی شهرستان راز و جر گلان با تأکید بر اینکه عدم توجه به بخش‌های مختلف سبب بروز آثار منفی مختلف می‌شود، تصریح کرد: وقتی به زیربناها توجه نکنیم خروجی کارها نشان می‌دهد ما در بسیاری از مسائل مهم عبور و در این راستا سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را مأمور کردیم برای تأمین نداشته‌های شهرستان بسته حمایتی تعریف کند.

وی بابیان اینکه باید به مسائل فرهنگی بانوان در شهرستان راز و جر گلان با جدیت پرداخته شود، افزود: مجمع مشورتی بانوان شهرستان باهدف تعریف برنامه‌ها و کارهای ویژه بانوان تشکیل شود و درآمد و شدهای کشوری به استان بانوان شهرستان راز و جر گلان دیده شوند.

استاندار خراسان شمالی همچنین بر اجرایی شدن شهرک صنعتی در راز و جر گلان تأکید کرد و افزود: این شهرستان غیر از راه، پل، سد و سایر امکانات زیربنایی به تحول فکری نیاز دارد.

وی در بخش پایانی سخنان خود بابیان اینکه اگر آموزش‌وپرورش و آموزش عالی در استان توسعه نیابد حرف از توسعه و پیشرفت بی‌معنا است، افزود: در این راستا از ظرفیت علمای اهل سنت، مساجد، حوزه‌های علمیه و معلمان بهره‌مند خواهیم شد.

کد خبر: ۳۵٬۴۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha