۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱
ایران خودرو دیزل و گروه صنایع خودروسازی عقاب افشان قرار داد همکاری امضا کردند

ایران خودرو دیزل و گروه صنایع خودروسازی عقاب افشان قرار داد همکاری امضا کردند

سمنان- ۱۲ قرارداد طراحی و ساخت قطعات، تحقیق و توسعه اتاق، بدنه و تزئینات، شاسی، موتور و قوای محرکه بین گروه خودرو سازی عقاب افشان سمنان و ایران خودرو دیزل به امضاء رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، همزمان با شامگاه پنج شنبه و برای اولین بار در کشور ۱۲ قرارداد طراحی و ساخت قطعات، تحقیق و توسعه اتاق، بدنه و تزئینات، شاسی، موتور و قوای محرکه بین گروه خودرو سازی عقاب افشان سمنان و ایران خودرو دیزل به امضاء رسید.

این قرار داد همکاری با حضور مدیر عامل و مدیران ارشد ایران خودرو دیزل و مدیران عامل شرکت‌های وابسته به گروه صنایع خودروسازی عقاب افشان به امضا رسید.

در حاشیه نشست امضای این تفاهم‌نامه همچنین طراحی پلتفرم مشترک بین این دو گروه خودروسازی مورد تاکید قرار گرفت.

مدیران عامل شرکت‌های سمن آذین، سرما گستر، پاکران خودرو پارسیان، ایده فناوران الکترونیک پارسیان، هیوا روبوتیک، ایده‌گران خودرو پارسیان، کومش‌ران موتور دیزلی پارس، هومپا سازه پارس، کیفیت گستر پارسیان و یارکو نیز در این نشست حضور داشتند.

در این نشست درباره راهکارهای گسترش همکاری‌های صنعتی به خصوص تحقق جهش تولید، شعار سال ۹۹ مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تبادل نظر شد.

کد خبر: ۳۵٬۳۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • بهروز IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
      0 0
      بسیار عالی انشالله عقاب افشان مجددا بعد تحریم ها پابرجا میشه و فعالیت هاشو با ایران خودرو دیزل بصورت داخلی بدون وابستگی به بیگانه بهتر از پیش شروع خاهد کرد درود بر تولیدکنندگان مرزوبوم خودمان و رهبر عزیز وسیاستمدارمان