۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
روند سرمایه‌گذاری در اردبیل تسریع می‌شود/ اشتغال ۱۴ هزار نفری در مجتمع گلخانه‌ای پارس‌آباد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل:

روند سرمایه‌گذاری در اردبیل تسریع می‌شود/ اشتغال ۱۴ هزار نفری در مجتمع گلخانه‌ای پارس‌آباد

اردبیل -معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: در راستای رفع موانع سرمایه‌گذاری برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام‌یافته و درصدد هستیم توسعه صنعت استان را با توجه به این مهم محقق کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، ارژنگ عزیزی صبح پنج‌شنبه در دیدار با مسئولان استانی در محل استانداری اردبیل اظهار داشت: فراهم‌سازی زیرساخت‌های کافی و مناسب برای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام یک اولویت اساسی است و بر همین اساس در شهرستان پارس‌آباد دو طرح تأمین آب شرب و پایانه لجستیکی ریلی و نیز شهرک مشترک صنعتی ایران و آذربایجان در دستور کار است.

وی تصریح کرد: در راستای رفع موانع سرمایه‌گذاری نیز برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام‌یافته و درصدد هستیم توسعه صنعت استان را با توجه به این مهم محقق کرده و برای تسریع روند سرمایه‌گذاری در استان برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام دهیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل اظهار کرد: ارائه تسهیلات بانکی و نیز تعامل و همکاری با بانک‌های عامل نیز از اهم مواردی است که در دستور کار قرارگرفته و تمام تلاش و جدیت ما دستیابی به اهداف موردنظر در این زمینه است که امیدواریم موردتوجه واقع شود.

عزیزی با اشاره به بازدید اخیر خود از مجتمع گلخانه‌ای پارس‌آباد نیز تصریح کرد: مجتمع گلخانه‌ای شهرستان پارس‌آباد پس از رسیدن به مرحله بهره‌برداری سالانه ۵۰۰ هزار تن محصول تولید و زمینه اشتغال ۱۴ هزار نفر را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به این‌که این مجتمع یکی از بزرگ‌ترین گلخانه‌های کشور محسوب می‌شود، گفت: در راستای تکمیل و توسعه پروژه‌ها حمایت از سرمایه‌گذاران در دستور کار است و در این زمینه اعلام آمادگی می‌کنیم که برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام‌یافته است.

کد خبر: ۳۵٬۳۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha