۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳
عقب ماندگی صنعتی در مازندران ریشه تاریخی دارد
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

عقب ماندگی صنعتی در مازندران ریشه تاریخی دارد

تنکابن- عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه عقب ماندگی مازندران ریشه تاریخی دارد، گفت: مازندران از صنعتی شدن عقب و محروم مانده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید شمس الدین حسینی شامگاه چهارشنبه در جلسه بررسی پروژه های جهش تولید در استانداری با بیان اینکه استان های شمالی متناسب با ظرفیت شان از اعتبارات ملی بهره مند نشدند، افزود: این مسئله ریشه تاریخی دارد.

وی با اظهار اینکه اروپا به قازه سبز مشهور و در عین حال صنعتی ترین قاره جهان است، گفت: این درحالی است که شمال کشور و مازندران از صنعت عقب مانده و صنعتی نشده است.

وی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در حوزه پسماند، رفع این دغدغه را نیازمند توجه و نگاه ملی مسئولان دانست و گفت: ما استانی هستیم بسیار جذاب و گردشگر پذیر اما هیچ از یک راه های شمال و مازندارن نظیر هراز، فیروزکوه و کندوان کامل نیست.

حسینی یادآور شد: با آنکه در شمال کشور صنعت نیامد اما محیط زیست تخریب شد و این نشان می دهد که باید ردیف های عمرانی شمال را تغییر دهیم زیرا در ایام مختلف سال از زیرساخت های درمانی و راه های استان بخشی از جمعیت کشور بهره می گیرند و بایدتوجه ملی به این بخش ها شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد باید در کنار اقتصاد کشاورزی و دریا به اقتصاد جنگل نیز توجه اساسی داشته باشیم.

کد خبر: ۳۵٬۲۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha