۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
بهره برداری از پروژه راه آهن «یزد- اقلید» تا پایان امسال
استاندار یزد مطرح کرد

بهره برداری از پروژه راه آهن «یزد- اقلید» تا پایان امسال

یزد- استاندار یزد از بهره برداری از پروژه راه آهن «یزد- اقلید» در صورت تأمین اعتبارات مورد نیاز تا پایان امسال خبر داد.

 به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، نشست مشترک محمدعلی طالبی، استاندار یزد و خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، به منظور گفتگو و تبادل نظر در خصوص پروژه های در دست احداث این شرکت در استان برگزار شد. 

استاندار یزد در این نشست بر سرعت بخشیدن به پروژه های حوزه راه و شهرسازی استان و به خصوص راه آهن یزد اقلید تأکید کرد و افزود: راه آهن یزد- اقلید بزرگترین و مهمترین پروژه عمرانی استان بوده و با توجه به موقعیت استراتژیک آن برای یزد و کشور بسیار حائز اهمیت است.

طالبی افزود: پروژه‌های بزرگراهی استان از جمله جاده مواصلاتی به طبس و چوپانان از جمله دیگر اولویت های حوزه راه استان هستند که باید توجه ویژه ای به آنها شود. 

استاندار یزد گفت: در صورت تأمین اعتبارات مورد نیاز هم پروژه راه آهن یزد- اقلید و هم نزدیک به صد کیلومتر بزرگراه تا پایان سالجاری در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور نیز با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی این شرکت در استان یزد، عنوان کرد: تسریع در اجرای این پروژه‌ها و اتمام پروژه های نیمه تمام از جمله اولویت‌های این شرکت است که با جدیت دنبال می‌شود.
 

کد خبر: ۳۵٬۱۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha