۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
فاز یک نیروگاه ۶ مگاواتی شهرک صنعتی شیراز آماده بهره‌برداری است
در گفت‌وگو با بازار اعلام شد؛

فاز یک نیروگاه ۶ مگاواتی شهرک صنعتی شیراز آماده بهره‌برداری است

شیراز- منصوری‌صبا، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ توزیع نیروی برق شیراز گفت: فاز اول از نیروگاه شش مگاواتی شهرک بزرگ صنعتی شیراز آماده بهره‌برداری است.

محمدرضا منصوری‌صبا در گفتگو با بازار با بیان اینکه این نیروگاه، یک نیروگاه مولد مقیاس کوچک شش مگاواتی است گفت: در فاز اول آن چهار مگاوات آماده بهره برداری خواهد شد.

وی اعتبار هزینه شده برای این نیروگاه را بالغ بر۴۰۰ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: این نیروگاه توسط بخش خصوصی و با همراهی توزیع نیروی برق شیراز و همکاری شرکت رعد فرازان انرژی شیراز طی مدت سه سال احداث و آماده بهره‌برداری شده است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ توزیع نیروی برق شیراز خاطرنشان کرد: راه اندازی این نیروگاه، برای ۱۰نفر اشتغال مستقیم و ۱۰۰ نفر نیز اشتغال غیرمستقیم ایجادکرده است.

وی با اشاره به نگاه توسعه‌ای این شرکت، گفت: اولین نیروگاه بیوگاز کشور در محل دفن زباله برمشور شیراز راه‌اندازی و تا کنون نیز تعداد هشت نیروگاه گازی، دو نیروگاه خورشیدی و ۱۵۰ نیروگاه خورشیدی مختص مشترکان در محدوده این شرکت راه اندازی شده است.

منصوری صبا اضافه کرد: همچنین دو نیروگاه گازی و دو نیروگاه خورشیدی دیگر نیز در مراحل نهایی احداث قرار دارد و امیدوار هستیم که ظرف یک ماه آینده به بهره برداری برسد.

کد خبر: ۳۵٬۰۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha