۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
۶۵۰ قرار داد صنعتی توسط شرکت شهرکهای صنعتی زنجان بسته شده است
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی زنجان:

۶۵۰ قرار داد صنعتی توسط شرکت شهرکهای صنعتی زنجان بسته شده است

زنجان- احمدی، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی زنجان با بیان اینکه از سال ۶۳ تا سال ۹۷ حدود هزار قرارداد صنعتی توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان بسته شده است، گفت: از سال ۹۷ هم ۶۵۰ قرار داد بسته شده است.

ایرج احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه این استان در خصوص رونق کسب و کار در سطح کشور رتبه دوم کشوری را دارد، گفت: این برای استان مایه افتخار است و امیدواریم در فضای کسب و کار به رتبه برتر کشور برسیم. 

وی با بیان اینکه از سال ۶۳ تا سال ۹۷ حدود هزار قرارداد صنعتی توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان بسته شده است، اظهار کرد: از سال ۹۷ هم ۶۵۰ قرار داد بسته شده و بیشتر این قراردادها مربوط به بخش صنایع کوچک است. 

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی زنجان، گفت: توسعه استقرار صنایع کوچک در استان زنجان از رویکردهای مهم  در استان زنجان است و با توجه به که نیاز به زمین زیادی برای استقرار ندارد توجه جدی به این حوزه شده است.

احمدی با بیان اینکه براساس جواز تاسیس صادر شده برای واحدهای صنعتی مستقر در شرکت شهرک های صنعتی استان ۴۰ هزار نفر در این واحدها مشغول به کار هستند، افزود: با این وجود در حال حاضر بین ۱۵ تا ۱۷ هزار نفر اشتغال ثابت در این واحدها وجود دارد. 

وی با بیان اینکه طبق منویات مقام معظم رهبری صنایع کوچک پیشران و موتور تولید اقتصاد هر کشوری است، ابراز داشت: عمده اشتغال هر کشوری در حوزه صنایع کوچک است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی زنجان، تصریح کرد: شهرک‌های صنعتی استان متولی صنایع کوچک می‌باشد و در این میان حمایت لازم از واحدهای مستقر در واحدهای تولیدی و صنعتی را بر عهده دارد. 

احمدی در ادامه انعکاس اخبار و گزارش های حوزه صنعت و اقتصاد توسط «بازار» را مطلوب عنوان کرد و گفت: بازار توانسته طی مدت فعالیت خود نقش تاثیرگذاری در زمینه اطلاع رسانی حوزه صنعت ایفا کند.

کد خبر: ۳۵٬۰۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha