۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷
ضرورت تامین اعتبار ۴۰ میلیاردی برای اتمام مدول سوم تصفیه خانه ارومیه
استاندار آذربایجان غربی در دیدار با وزیر نیرو خواستار شد؛

ضرورت تامین اعتبار ۴۰ میلیاردی برای اتمام مدول سوم تصفیه خانه ارومیه

ارومیه- استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت تامین و تخصیص اعتبار مورد نیاز ۴۰ میلیارد تومانی در سال جاری برای اتمام عملیات باقی مانده مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری در محل وزارت نیرو در دیدار با رضا اردکانیان، وزیر نیرو با اشاره به ضرورت تامین و تخصیص اعتبار مورد نیاز ۴۰ میلیارد تومانی در سال جاری برای اتمام عملیات باقی مانده مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه گفت: این پروژه در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصد از محل ستاد احیای دریاچه ارومیه روند خوبی را طی می کند که متاسفانه تاکنون تعهدات مالی به درستی محقق نشده و نیاز است تا با تزریق اعتبار لازم هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

وی افزود: تامین و تخصیص اعتبار مورد نیاز تکمیل خط انتقال پساب به دریاچه ارومیه به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی حدود ۸۰ درصد از محل ستاد احیای دریاچه ارومیه که تاکنون محقق نشده نیز از دیگر مطالبات جدی این حوزه بشمار می رود.

شهریاری، تامین و تخصیص اعتبار مورد نیاز به میزان ۲۵ میلیارد تومان برای احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر ربط سردشت و تخصیص اعتبار مورد نیاز به میزان ۱۵ میلیارد تومان برای احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر نلاس سردشت را از دیگر مطالبات استانی برشمرد و گفت: تسریع در روند اجرای برج آبگیر تصفیه خانه آب شهر سردشت توسط شرکت توسعه آب نیرو حسب تعهدات در سالجاری از مواردی است که می تواند زمینه های رضایتمندی عمومی را مهیا سازد.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: با توجه به اتمام عملیات اجرائی شبکه آبیاری و زهکشی سد سیلوه، برای احداث پست های فوق توزیع برق و نیرو رسانی به ایستگاه های پمپاژ و تجهیز کامل ایستگاه های پمپاژ به اعتبار سه هزار و ۷۰ میلیارد ریالی نیاز است تا با توجه به سرمایه گذاری عظیم صورت گرفته از هدر رفت منابع جلوگیری شود.

شهریاری تامین اعتبار سه هزار و ۶۵۰ میلیارد ریالی برای بهره برداری کامل از سد کرم آباد در بخش تجهیز ایستگاه های پمپاژ و نیرو رسانی ایستگاه های پمپاژ را از دیگر مطالبات اساسی استان برشمرد.

کد خبر: ۳۵٬۰۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha