۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
دولت برای راه‌اندازی صندوق دارا دوم قول مساعد داده است
مدیر بورس اردبیل:

دولت برای راه‌اندازی صندوق دارا دوم قول مساعد داده است

اردبیل - روحنواز، مدیر بورس منطقه‌ای اردبیل گفت: دولت برای راه‌اندازی سینمای ETF دارا دوم در بورس قول مساعد داده است.

محمد روحنواز در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: با عرضه سهام صنایع پالایشی و پتروشیمی انتظار می‌رود در هفته‌های آینده وضعیت بورس و معاملات آن رونق بیشتری بگیرد و به نوعی سرمایه‌های مردم در این بازار به رونق اقتصادی و همچنین تحولات بازار بورس منجر شود.

وی با یادآوری اینکه در ماه‌های اخیر بورس و تحولات آن با فراز و نشیب همراه بوده و قطعا دولت به تعهدات خود برای جلب اعتماد مردم بیش از گذشته عمل می‌کند، خاطرنشان کرد: آنچه که در بازار سرمایه و تحولات اقتصادی اصل و مبنا قرار می‌گیرد دیدگاه‌های کارشناسی و رفتارهای منطقی به دور از هیجانات است که زمینه ثبات بیشتری را نیز فراهم می‌آورد.

مدیر بورس منطقه‌ای اردبیل واگذاری سهام شرکت‌های مختلف را مبنای رونق بیشتر بازار بورس در ماه‌های اخیر اعلام کرد و گفت: عرضه سهام صنایع پالایشی و پتروشیمی و راه‌اندازی صندوق ETF دارا دوم بیش از گذشته به توانمندی‌ها در این عرصه کمک خواهد کرد.

روحنواز تصریح کرد: در استان اردبیل نیز به تناسب شرایط حاکم بر بورس کشور معاملات از یک رشد و جهش خوبی برخوردار است و انتظار می‌رود در ماه‌های آینده این رقم شرایط باثبات‌تری را پیدا کند.

وی خطاب به سرمایه‌گذاران بورس گفت: سرمایه‌گذاران بازار بورس باید از هرگونه رفتار مقطعی و هیجانی پرهیز کرده و با آینده‌نگری سهام شرکت‌ها و مجموعه‌های بورسی را خریداری کنند و به هیچ وجه به فرازونشیب‌های مقطعی در این بازار توجهی نداشته باشند.

کد خبر: ۳۴٬۹۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha