۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
امکان ویرایش اطلاعات سهامداران فقط در سامانه سهام عدالت
مسئول درگاه ذی نفعان بازار سرمایه اعلام کرد

امکان ویرایش اطلاعات سهامداران فقط در سامانه سهام عدالت

داوری، مسئول درگاه ذی نفعان بازار سرمایه گفت: ویرایش اطلاعات سهامداران سهام عدالت فقط از طریق سامانه سهام عدالت به نشانی www.sahamedalat.ir امکان پذیر است.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، «نیر داوری» افزود: اکثر سهامدارانی که اعلام می کنند برای ورود به سامانه عدالت مشکل دارند بصورت اشتباهی به سامانه سهام عدالت که مربوط به سازمان خصوصی سازی است، مراجعه می کنند.

وی اظهارداشت: در حال حاضر سامانه ای که اعلام می شود برای اصلاح و ویرایش مشخصات سهامداران سهام عدالت فعال است و این ویراش توسط آن انجام می شود سامانه سهام عدالت به آدرس www.sahamedalat.ir است.

مسئول درگاه ذی نفعان بازار سرمایه گفت: در ابتدای پروژه آزاد سازی سهام عدالت سهامداران را هدایت می کردند به این سمت که نوع روش مستقیم یا غیر مستقیم سهامداری را انتخاب کنند و این انتخاب از طریق سامانه خصوصی سازی به آدرس سامانه https://samanese.ir انجام می شد.

وی افزود: پیش از این هم امکان ویرایش شماره تلفن همراه در سامانه خصوصی سازی سهام عدالت وجود داشت ولی از زمانی که اعلام شد زمان مقرر سهامداران به اتمام رسیده امکان ویرایش اطلاعات از طریق این سایت اصلا وجود ندارد و تمامی امور مربوط به ویرایش شماره موبایل و شبای بانکی سهامداران به نشانی سامانه سهام عدالت دات آی آر واگذار شده است.

داوری اظهارداشت: همه سهامداران سهام عدالت که می‌خواهند از وضعیت دارایی خود مطلع شوند کافی است وارد سامانه سهام عدالت به نشانی www.sahamedalat.ir شوند.

وی توضیح داد: اگر موبایلی که سهامدار سهام عدالت اعلام کرده تحت مالکیت خودش است کد ملی خود را وارد می‌کند و وارد پروفایل شخصی خود می‌شود.

مسئول فنی درگاه ذینفعان بازار سرمایه یادآورشد: با فرض اینکه شماره موبایل سهامدار سهام عدالت تحت مالکیت او نباشد باید مجددا شماره جدید خود را از طریق همین سامانه ثبت کند و حداکثر ۴۸ ساعت منتظر بماند تا شماره جدید به تایید برسد و بتواند وارد سامانه سهام عدالت شود.

کد خبر: ۳۴٬۹۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 5
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      0 0
      بابا ما هرچی میریم سایت امکان اصلاح شماره موبایل نداره شما چرا دروغ میزند که امکان فراهم شده برای اصلاح شماره تلفن دروغگو خدا نترس
    • حسین ت IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      0 0
      سلام من وارد سامانه sahamedalat.ir شدم و شماره موبایل به راحتی ویرایش و تغییر دادم اما تو این چند روز هر چه میکنم نمیتوانم شماره شبا را ویرایش کنم .اول ثبت میشه ولی بعدش دوباره برمیگرده به همان شبای اولی.اگر میشه راهنمایی بفرمایید
    • حسین ت IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      0 0
      سلام من وارد سامانه sahamedalat.ir شدم و شماره موبایل به راحتی ویرایش و تغییر دادم اما تو این چند روز هر چه میکنم نمیتوانم شماره شبا را ویرایش کنم .اول ثبت میشه ولی بعدش دوباره برمیگرده به همان شبای اولی.اگر میشه راهنمایی بفرمایید
    • بیژن ولی پوری IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      0 0
      باسلام هیفدهم خردادماه درخواست سی درصد دادم کارگزاری ستاره جنوب عهده ار می باشد ولی متاسفانه خبری از واریزی نیست ممنون میشم پیگیری نماید باتشکر
    • IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
      0 0
      واز نشده چرا انقد دروغ میگین چراااااااا