۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
لزوم استعفای بازنشستگان شاغل در دستگاه‌های دولتی
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح کرد

لزوم استعفای بازنشستگان شاغل در دستگاه‌های دولتی

بابایی‌کارنامی، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از اشتغال غیرقانونی ۵۰۰ بازنشسته در دستگاه‌های دولتی خبر داد و گفت: تذکرها داده شد و در صورت بی‌توجهی با دستگاه‌های متخلف برخورد می‌کنیم.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی بابایی‌کارنامی با انتقاد از اینکه بر اساس شواهد و مستندات هنوز بیش از ۴۰۰ تا ۵۰۰ بازنشسته در برخی دستگاه‌های دولتی مشغول به کار هستند، گفت: این افراد در وزارتخانه‌های صمت، راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، برخی دانشگاه‌ها، هیات دولت و شرکت فولاد مبارکه اصفهان به صورت غیرقانونی مشغول کار هستند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تذکرهای لازم در مورد اشتغال بازنشسته‌ها داده شده است، افزود: منتظر بازخورد دولت هستیم؛ بسیار ضروری است این افراد هر چه سریع‌تر استعفا دهند در غیر این صورت مجبور هستیم بر اساس قانون با دستگاه‌های متخلف برخورد کنیم.

وی در مورد شیوه برخورد با دستگاه‌های متخلف، ادامه داد: اگر استعفا ندهند گزارش تخلفات را به کمیسیون اصل نود مجلس ارائه و دیوان محاسبات ورود و برخورد قانونی لازم را خواهد داشت؛ استفاده از ظرفیت دیوان محاسبات یکی از ابزارهای نظارتی مجلس است و از کانال‌های مختلف به این تخلف ورود خواهیم کرد.

کد خبر: ۳۴٬۸۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha