۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
۱۷۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی زنجان انجام گرفت
رئیس سازمان صمت زنجان:

۱۷۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی زنجان انجام گرفت

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان گفت: در راستای کاهش بیماری کرونا از اول مردادماه تا ۲۰ مرداد نیز یک هزار و ۷۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی استان انجام گرفته است.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار، به بازرسی از واحدهای صنفی، خدماتی در زنجان اشاره کرد و گفت: در راستای کاهش بیماری کرونا از اول مردادماه تا ۲۰ مرداد نیز یک هزار و ۷۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی استان انجام گرفته است.

وی اظهار کرد: روزانه بازرسی از مجتمع های تجاری زنجان انجام می شود که این بازرسی ها جواب داده است و روزانه ۳۵ بازرس فعالیت واحدهای صنفی و خدماتی را رصد می کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: طی این بازه زمانی با بازرسی های انجام گرفته در استان پنج درصد از این واحدها اخطار پلمب گرفتند.

فغفوری تاکید کرد: همچنین از اول مردادماه تا ۲۰ مرداد هم به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان زنجان ۳۸۰ واحد صنفی و خدماتی پلمب شده است و فعالیت این واحدها به مدت یک ماه تعطیل خواهد شد و در این میان شهرستان زنجان بیشترین واحد صنفی و خدماتی پلمب را داشته است.

وی افزود: خوشبختانه رعایت پروتکل های بهداشتی در مجتمع های تجاری زنجان از ۴۰ درصد به ۸۶ درصد رسیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت زنجان، با بیان اینکه استان ۲۵ مجتمع تجاری دارد، تصریح کرد: شش مجتمع تجاری بزرگ در مرکز زنجان مستقر است که رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مجتمع تهران و طلا در حد مطلوبی نیست و اگر دوباره پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود این دو مجتمع پلمب می‌شوند.

کد خبر: ۳۴٬۸۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha