۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
آغاز ساخت ۱۳ هزار واحد توسط بنیاد مسکن
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

آغاز ساخت ۱۳ هزار واحد توسط بنیاد مسکن

جواد حق‌شناس با اعلام اینکه احداث ۱۳ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن توسط بنیاد مسکن آغاز شده است، از تخصیص زمین ۴۷ هزار واحد دیگر از این طرح توسط سازمان ملی زمین و مسکن به این بنیاد خبر داد.

به گزارش بازار، جواد حق‌شناس، معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درباره اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن گفت: در خصوص طرح اقدام ملی مسکن مقرر شده تا بنیاد مسکن ۱۳۸ هزار واحد را طی بازه زمانی دو ساله احداث کند که از این تعداد ۱۰۰ هزار واحد در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر و ۳۸ هزار واحد در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت احداث خواهد شد.

حق‌شناس ادامه داد: تاکنون ۷ هزار واحد مسکونی از پروژه‌های بنیاد مسکن به این طرح اختصاص یافته است و احداث حدود ۶ هزار واحد جدید نیز برای طرح اقدام ملی مسکن توسط بنیاد آغاز شده است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: هم‌اکنون منتظر هستیم تا معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی متقاضیانی را که در مرحله اول ثبت‌نام کرده‌اند، پالایش کرده و به بنیاد معرفی کند تا سایر کارها و اقدامات در این خصوص انجام شود.

 به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حق‌شناس در پایان گفت: تاکنون زمین حدود ۴۷ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای مختلف از سوی سازمان ملی زمین و مسکن شناسایی و تحویل بنیاد مسکن شده است که طرح احداث برای این واحدها، در دست تهیه است.

کد خبر: ۳٬۴۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha