۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲
تامین امنیت غذایی از حوزه‌های مهم اقتصاد دانش بنیان در سطح کلان کشوری
در جمع خبرنگاران عنوان شد؛

تامین امنیت غذایی از حوزه‌های مهم اقتصاد دانش بنیان در سطح کلان کشوری

ورامین- معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اشاره به اینکه برنامه های زیادی در سطح کلان برای حوزه های اقتصادی دانش بنیان در نظر گرفته شده است گفت: تامین امنیت غذایی از حوزه‌های مهم اقتصاد دانش بنیان در سطح کلان کشوری است.

به گزارش خبرنگار بازار، سورنا ستاری عصر دوشنبه در حاشیه آئین افتتاح مرکز نوآوری ورامین که با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همواره با اهمیت به جوانان و باز کردن مسیر برای آنان می توانیم راه رشد و توسعه را هموار کنیم.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور عنوان داشت: اتفاقی که امروز در این منطقه افتاد اتفاق خوبی است و اینکه جهاد کشاورزی تصمیم گرفته که درب‌های این مکان باز شود و جوانان دارای ایده و نوآوری از این امکانات بهره مند شوند ما نیز آمادگی داریم که تیم‌ها را حمایت کرده و برای توسعه زیرساخت و هزینه‌های موجود مساعدت‌های لازم را داشته باشیم که انشاالله باید منتظر اتفاقات خوب برای شهرستان باشیم.

وی بیان داشت: در حوزه‌های اقتصاد دانش بنیان در سال جاری در سطح کلان کشوری برنامه های زیادی را در نظر گرفته ایم و اینکه در شهرستان چه برنامه‌هایی می‌تواند مؤثر باید باید توسط مسئولان پیگیری شود تا بتوانیم برنامه‌های مناسبی برای شهرستان تدوین شود.

ستاری گفت: یکی از حوزه‌هایی که امسال مورد تاکید و سرمایه گذاری است امنیت غذایی بوده که بخش عمده‌ای از آن به حوزه کشاورزی و اصلاحاتی که باید در این حوزه صورت بگیرد بر می‌گردد و ورامین به دلیل داشتن پتانسیل ذاتی کشاورزی شرکت‌های علاقه مند در این حوزه‌ها امکان توسعه دارند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور عنوان داشت: در حال حاضر ۵ هزار و ۳۰۰ شرکت دانش بنیان در کشور وجود دارد که مشغول فعالیت هستند.

کد خبر: ۳۴٬۷۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha