۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱
۲۰ میلیارد تومان تسهیلات توسط شبکه بانکی زنجان پرداخت شده است
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های زنجان:

۲۰ میلیارد تومان تسهیلات توسط شبکه بانکی زنجان پرداخت شده است

زنجان- دادگر، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های زنجان،گفت: تاکنون برای هزار و ۳۳۴ نفر در استان زنجان با بیش از ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است. 

حسن دادگر در گفتگو با خبرنگار بازار، بابیان اینکه مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان زنجان تسهیلات دریافت می‌کنند، گفت: ۱۲ بانک عامل دولتی و خصوصی در استان زنجان پرداخت تسهیلات کرونایی به متقاضیان را انجام می دهند. 

وی با بیان اینکه هفت هزار و ۲۲۸ پرونده در زنجان برای دریافت تسهیلات به  شبکه بانکی معرفی شده است، اظهار کرد: این تعداد پرونده بیش از ۱۳۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از تسهیلات را شامل می شود. 

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های زنجان،گفت: تاکنون برای هزار و ۳۳۴ نفر در استان زنجان با بیش از ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است. 

دادگر تاکید کرد: ۴۸۸ میلیارد تومان میلیارد تومان سهم تسهیلات کرونایی استان است و تاپایان مردادماه متقاضیان می توانند برای دریافت تسهیلات به بانک ها مراجعه کنند.

وی ابراز کرد: شبکه بانکی، موظف به پرداخت تسهیلات برای تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی و صنعتی، نوسازی و بهسازی و مشاغل آسیب دیده از کرونا است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های زنجان ، با بیان اینکه تا پایان مردادماه جاری تمام۴۸۸ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در استان به متقاضیان پرداخت می شود، گفت: شبکه بانکی در استان با ۱۴ بانک دولتی و خصوصی به متقاضیان و واحدهای تولیدی تسهیلات پرداخت می کند.

کد خبر: ۳۴٬۷۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha