۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
بهره‌مندی استقبال‌کنندگان طرح جابجایی بنکداران بندرعباس از مشوقات مالیاتی 
مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان خبر داد

بهره‌مندی استقبال‌کنندگان طرح جابجایی بنکداران بندرعباس از مشوقات مالیاتی 

بندرعباس- مدیرکل امور مالیاتی استان هرمزگان گفت: واحدهای صنفی بنکداری که تا پایان مردادماه سال جاری اقدام به جابجایی به مجتمع بنکداران بندرعباس کنند از مشوقات و مساعدت‌های مالیاتی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، شاکر رضا مریدی ظهر امروز طی بازدیدی از مجتمع بنکداران بندرعباس ضمن بررسی از ظرفیت های ایجاد شده در این مجتمع اظهار داشت: فعالان صنفی که از طرح جابجایی بنکداران به مجتمع جدید استقبال کنند، مشمول بخشودگی جرائم قرار می‌گیرند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مشاغل کشور تنها ۴ درصد از کل مالیات کشور را شامل می شوند، تصریح کرد: همه کسانی که تا پایان مرداد ماه نسبت به جابجایی واحد صنفی خود به مجتمع بنکداران اقدام کنند با تایید اتحادیه صنفی و اتاق اصناف از مشوق‌ها و مساعدت‌های مالیاتی بهره‌مند می‌شوند.

مریدی مجتمع بنکداران بندرعباس را ابروی صنفی استان دانست و بیان داشت: حمایت از طرح‌های زیرساختی در بخش‌های مختلف خدمت‌رسانی وظیفه ذاتی دستگاه‌های دولتی است.

مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: مودیان مالیاتی می‌توانند برای برخورداری از طرح بخشودگی جرائم مالیاتی از تاریخ ابلاغ این طرح به مدت ۳۰ روز برای دریافت این امتیاز اقدام کنند.

کد خبر: ۳۴٬۶۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha