۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
تکمیل پروژه آب رسانی ارس- تبریز راهکاری برای تامین ۲۰ ساله آب شرب
نماینده مردم تبریز در مجلس خبر داد

تکمیل پروژه آب رسانی ارس- تبریز راهکاری برای تامین ۲۰ ساله آب شرب

تبریز- نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه با تکمیل پروژه آب رسانی ارس تبریز تا ۲۰ سال تبریز از نظر تامین آب شرب با مشکل روبه رو نیست، گفت: تامین منابع آبی یکی از راهبردهای مهم توسعه در تبریز تلقی می شود.

به گزارش بازار، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی درباره مشکلات کنونی تامین منابع آبی در حوزه انتخابیه تبریز، اظهار داشت: برای رفع معضل کم آبی در تبریز، تکمیل پروژه‌ها و طرح‌های بلندت مدنظر است که امیدواریم هرچه سریع‌تر به  بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح انتقال آب ارس به تبریز و شمال شرق دریاچه ارومیه در دو فاز برنامه‌ریزی شده است که خوشبختانه اعتبارات فاز اول این پروژه از آب‌های مرزی در شرایطی تامین شد که هم اکنون این پروژه ۹۵ درصد پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد: فاز دوم اجرای طرح انتقال آب از ارس به تبریز که در حدود ۱۱۰کیلومتر است و امیدواریم طرح مذکور با همکاری سرمایه‌گذار داخلی  یا فاینانس خارجی  تکمیل شود تا بتوان طرح‌های آبرسانی  آب را جامعه عمل پوشاند.

میرتاج الدینی  افزود: بنده و نمایندگان تبریز در مجلس شورای اسلامی در طی جلساتی که  با مسئولان بانک مرکزی و وزارت نیرو برگزار کردیم  که امیدواریم طرح مذکور هرچه سریع‌تر تکمیل شود.

عضوهیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بابیان اینکه تکمیل پروژه آب رسانی ارس تا ۲۰ سال تبریز از نظر تامین آب شرب با مشکل روبه رو نیست، یادآورشد: تامین منابع آبی یکی از راهبردهای مهم توسعه در تبریز تلقی می شود.

کد خبر: ۳۴٬۶۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha