۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
 بانک اطلاعاتی مراکز عرضه لوازم یدکی خودرو در زنجان ایجاد شود
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان:

بانک اطلاعاتی مراکز عرضه لوازم یدکی خودرو در زنجان ایجاد شود

زنجان- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان گفت: بانک اطلاعاتی مراکز عرضه لوازم یدکی خودرو در استان ایجاد و فعالیت‌ها تسریع شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا آبی‌پور شامگاه یکشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار زنجان در محل استانداری، با بیان اینکه در خصوص نظارت بر کیفیت کالاها از نظر استاندارد، خود مصرف‌کننده باید بیش از دستگاه‌های نظارتی احساس مسئولیت کند، گفت: باید بازرسی از کیفیت کالاها مورد توجه جدی بازرسین قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امکان نظارت بر روی همه کالاهای ارائه شده در بازار توسط بازرسان وجود ندارد، اظهار کرد: در این میان بایدمصرف‌کننده آگاهی کامل ازکالاها داشته باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان گفت: برای رسیدگی به مشکلاتی که مصرف‌کننده با آن دست به گریبان است، باید موارد با طرح شکایت، به سازمان‌های نظارتی اطلاع‌رسانی شود.

آبی پور تاکید کرد: یکی از دغدغه‌هایی که امروز در حوزه مصرف‌کننده وجود دارد، این است که مصرف‌کننده به حقوق خود آشنا نیست.

وی افزود: برای حل بخشی از مشکلات بازار، نمایندگان صنوف مختلف می‌توانند این مشکلات را با بخش‌های دولتی در میان بگذارند تا به این دغدغه‌ها پیگیری شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان، با بیان اینکه گره‌ای از مشکلات توسط خود اصناف می‌تواند باز شود، افزود: امروزه مشکلات زیادی در حوزه‌های مختلف وجود دارد که باید در این کارگروه به آن رسیدگی و در راستای رفع آن تصمیمات عملی اتخاذ شود.

آبی پور تصریح کرد: لوازم یدکی خودروهای سبک و سنگین با مشکل مواجه است که بازرسی از عرضه لوازم یدکی بی کیفیت و تقلبی مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه دستگاه‌های اجرایی به جد وارد شوند.

وی افزود: بانک اطلاعاتی مراکز عرضه لوازم یدکی خودرو در استان زنجان ایجاد شود تا فعالیت‌ها تسریع شود.

کد خبر: ۳۴٬۵۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha