۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳
پذیرش نخستین شرکت سرمایه گذاری استانی در بورس با ۴۰۰ هزار سهامدار
مدیر برنامه ریزی شرکت سپرده گذاری اوراق بهادار اعلام کرد

پذیرش نخستین شرکت سرمایه گذاری استانی در بورس با ۴۰۰ هزار سهامدار

فرهانیان، مدیر برنامه ریزی و تو سعه شرکت سپرده گذاری اوراق بهادار کشور از پذیرش سهام نخستین شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت در بورس خبر داد.

به گزارش بازار «سید محمدجواد فرهانیان» افزود: شرکت سرمایه گذاری استان خراسان جنوبی با ۴۰۰ هزار نفر سهامدار به عنوان نخستین شرکت سرمایه گذاری استانی در بورس پذیرفته شده و سهامش از امروز قابل معامله برای سهامداران خواهد بود.

وی اظهارداشت: بطورکلی ۳۰ شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت در کشور تشکیل می شود.

مدیر برنامه ریزی و تو سعه شرکت سپرده گذاری اوراق بهادار کشور گفت: پس از پذیرش این شرکت ها در بورس افرادی که روش غیر مستقیم سهامداری را انتخاب کرده اند سهام آن ها به فراخور در بازار مورد معامله خود این عزیزان قرار می گیرد.

وی افزود: البته در اینجا دیگر محدودیت درصدی نداریم این از امتیازات کسانی که روش غیر مستقیم سهامداری را انتخاب کرده اند.

فرهانیان تصریح کرد: سهام عدالت؛ دارایی ارزشمندی است و قابلیت این را دارد که در سبد دارایی های مردم عزیز قرار گیرد.

وی ادامه داد: هدف سهام عدالت این بود که مردم طعم ثروتمند شدن را بچشند نه اینکه یک دارایی به آنان بخشیده شود و بعد این دارایی را به راحتی از دست بدهند.

مدیر برنامه ریزی و تو سعه شرکت سپرده گذاری اوراق بهادار کشور گفت: هدف این بوده که سهام عدالت در پرتفوی دارایی های مردم عزیز قرار گیرد.

وی افزود: سیاست گذاران بخش برای اینکه تشویق کنند این دارایی در سبد سهامداران همچنان باقی بماند و مردم هم با روحیه سهامداری بیشتر آشنا شوند تصمیم گرفته شده مبتنی بر این سهام کارت اعتباری سهام عدالت صادر شود.

فرهانیان در ادامه یادآورشد: افرادی که نیازمند هستند از بانک به پشتوانه این سهام وام دریافت و طبق مقررات و ضوابط بانک نسبت به بازپرداخت اقساط وام اقدام می کنند و اصل دارایی همچنان در اختیار سهامداران باقی می ماند.

کد خبر: ۳۴٬۵۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha