۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب در هرمزگان پلمب می شوند
رئیس اداره امور اصناف و تشکل های صنفی صمت هرمزگان:

واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب در هرمزگان پلمب می شوند

بندرعباس- رئیس اداره امور اصناف و تشکلهای صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از تشکیل کارگروه ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب در استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، یوسف ذاکری با اعلام این خبر، افزود: تعیین تکلیف فاقدان پروانه کسب در سطح استان با همکاری اتاقهای اصناف، اتحادیه و دایره نظارت بر اماکن عمومی بعنوان یکی از برنامه های عملیاتی سال ٩٩در دستور کار است.

وی با اشاره به آمار بالای تخلفات صنفی واحدهای فاقد مجوز از جمله گرانفروشی و عدم صدور فاکتور فروش، تصریح کرد: همکاری مشترک اتحادیه، اتاق اصناف، دایره نظارت بر اماکن عمومی با ادارات و کمیسیون نظارت شهرستان در حسن اجرای قانون نظام صنفی بویژه ساماندهی واحدهای فاقد مجوز بسیار حائز اهمیت است.

ذاکری تاکید کرد: شناسایی واحدهای بدون پروانه کسب در اولویت کاری بازرسان اتاق اصناف قرار گرفته که پس از شناسایی این واحدها با صدور برگه های اخطاریه به متصدیان واحدهای صنفی ١٠روز مهلت داده می شود تا با مراجعه به اتحادیه مربوطه نسبت به دریافت پروانه کسب واحد صنفی خود اقدام کنند در غیر اینصورت توسط اماکن نیروی انتظامی پلمب خواهند شد.

کد خبر: ۳۴٬۴۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha