۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
کارگران هپکو: تکلیف سهامداران شرکت را روشن کنید

کارگران هپکو: تکلیف سهامداران شرکت را روشن کنید

کارگران شرکت هپکو اراک، بزرگترین تولیدکننده ماشین آلات سنگین خاورمیانه در ادامه روزهای گذشته دست به تجمع زدند و خواستار تعیین تکلیف سهامدار ان شدند.

به گزارش بازار، کارگران هپکو اراک برای هفتمین روز متوالی دست از کار کشیدند و دست به تجمع در این شرکت زدند؛ این کارگران می‌گویند دو ماه حقوق نگرفته‌ایم و سهامدار مجموعه هنوز تعیین تکلیف نشده است. رنجبر، نائب رئیس شورای اسلامی کار شرکت هپکو  با تایید تجمع کارگران هپکو گفت: دغدغه اصلی تعیین تکلیف سهامدار این مجموعه است.

این کارگران معتقدند با توجه به ابلاغ به مسئولان کشوری و استانی مبنی بر عدم توانایی تیم مدیریتی این شرکت، نبود کار و تولید مستمر در سال جهش تولید، عدم پرداخت حقوق و مطالبات به حق کارگران و پرسنل این مجموعه، وارد شدن تیم مدیریتی به بحثهای حاشیه ای و نپرداختن به امورات واقعی هپکو، عدم حضور مدیر شرکت در سال جهش تولید، عدم حق امضا مدیریت هلدینگ و گذشت فرصت یکساله به این تیم مدیریتی برای اصلاح امور بزرگترین شرکت ماشین آلات سنگین خاورمیانه پرسنل و کارگران خواهان حضور تیم کامل مدیریتی هپکو در مجموعه و پاسخگویی به مطالبات به حق کارگران می باشند.

کد خبر: ۳۴٬۴۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha