۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
مسئولان باید نقش پررنگ تجار را در اقتصاد درک کنند
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

مسئولان باید نقش پررنگ تجار را در اقتصاد درک کنند

احمد نژاد، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، بر لزوم توجه به نقش تجار در توسعه اقتصادی کشور تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، سید لفته احمد نژاد اظهار کرد: خوشبختانه در مجلس یازدهم یک هماهنگی کامل میان کمیسیون ها با هدف نفع ملت، انقلاب و نظام وجود دارد.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص مجلس یازدهم اشاره کرد و گفت: همان طور که رهبری معظم فرمودند؛ این مجلس اهمیت خاصی برای کمک به معیشت مردم، مسائل اقتصادی، فرهنگ و غیره باید داشته باشد که این موضوعات را در دستور کار خود قرار داده است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: اکنون فراکسیون ها و کمیسیون ها در تمام رسته های اقتصاد، برنامه بودجه و آموزش سعی شان بر این است که رویکرد خود را بر محور منافع مردم، نظام و کشور سوق دهند.

احمد نژاد به فراکسیون هایی که در آن عضویت دارد اشاره و بیان کرد: اکنون در فراکسیون مرزی، بچه های انقلابی حضور دارم که در فراکسیون مرزی مباحث حفاظت از مسائل مرزی همچون بنادر وگمرکات مطرح می شود.

وی خاطر نشان کرد: به اعتقاد بنده گمرکات می توانند در مسائل اقتصادی کشور مفید فایده واقع شده و اگر این مهم به خود تجار واگذار شود، آن ها می توانند به بحث تجارت و رونق اقتصادی کمک کنند.

این عضو کمیسیون اقتصادی در خاتمه گفت: اکنون به جهت انجام هر چه سریعتر این مهم در حال رایزنی با وزارت اقتصاد و گمرکات هستیم.

کد خبر: ۳۴٬۳۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha