۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
۶ هزار و ۵۶۷ نفر در زنجان بیمه بیکاری دریافت کردند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۶ هزار و ۵۶۷ نفر در زنجان بیمه بیکاری دریافت کردند

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه هشت هزار نفر در استان زنجان برای بیمه بیکاری ثبت نام کردند، گفت: تاکنون ۶ هزار و ۵۶۷ نفر بیمه بیکاری دریافت کردند. 

محمد رضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه هشت هزار نفر در استان زنجان برای بیمه بیکاری ثبت نام کردند، گفت: تاکنون ۶ هزار و ۵۶۷ نفر موفق به دریافت بیمه بیکاری شدند. 

وی اظهار کرد: متقاضیان بهره مندی از بیمه بیکاری که به علت کرونا دچار آسیب شدند به تامین اجتماعی معرفی شدند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: متقاضیان دریافت بیمه بیکاری از این پس برای ثبت و یا پیگیری درخواست‌های خود باید به زیر سامانه بیمه بیکاری در سامانه جامع روابط کار مراجعه کنند. 

یوسفی تاکید کرد: بر این اساس متقاضیان بیمه بیکاری باید ابتدا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت کرده و سپس به سامانه prkar.mcls.gov.ir  وارد شده و مدارک خود را بارگذاری کنند.

وی به  سامانه جامع روابط کار اشاره کرد و افزود: این سامانه از جمله طرح‌های بزرگ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که با هدف شفاف‌سازی و ساماندهی اطلاعات در حوزه روابط کار راه‌اندازی شده و زیر سامانه جامع ثبت دادخواست‌ها، ‌بیمه بیکاری و حمایت از مشاغل، آموزش ایمنی نیروهای کار، ثبت و تایید و پیگیری قراردادهای کار و شناسایی واحدهای مشکل‌دار در این سامانه دیده شده است. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان ابراز کرد: کارگران و کارفرمایان با مراجعه به این سامانه می توانند خدمات لازم را دریافت کنند. 

کد خبر: ۳۴٬۱۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha