۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
کرونا، تراکنش‌های الکترونیکی در قم را دو برابر کرد
معاون استاندار قم:

کرونا، تراکنش‌های الکترونیکی در قم را دو برابر کرد

قم - گروسی، مهاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قم بر گسترش خدمات الکترونیکی در ادارات قم تأکید کرد و گفت: تراکنش‌های الکترونیکی در قم طی چهار ماه بعد از شیوع ویروس کرونا نسبت به قبل دو برابر شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا گروسی ظهر پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تأثیر ویروس کرونا بر فعالیت‌های اقتصادی استان قم، گفت: تلاش‌های بسیاری در ستاد ملی مبازره با کرونا و مجموعه مدیریت استان انجام شده است تا خسارت‌های وارد شده به مشاغل و اصناف تا حدودی جبران شود.

وی گسترش دولت الکترونیک و فعالیت‌های اقتصادی مبتنی بر اینترنت را یکی از راه‌های مهم جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دانست و افزود: با تأکید مجموعه مدریت استان و ستاد استانی مبارزه با کرونا همه دستگاه‌ها و ادارات قم ملزم به گسترش خدمات خود به صورت الکترونیکی هستند تا حضور فیزیکی مردم در ادارات و مراکز دولتی به حداقل ممکن برسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قم همچنین وضعیت قم در ارائه خدمات الکترونیک را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: قم از جمله استان‌های پیشرو در ارائه خدمات الکترونیکی است و ارائه خدمات غیر حضوری در ادارات و دستگاه‌های قم رو به گسترش است.

وی از انجام بیش از ۳۹ میلیون تراکنش توسط دستگاه‌های استان قم طی هشت ماه خبر داد و گفت: تعداد تراکنش‌های ثبت شده در قم قبل از کرونا ۲۰ میلیون بود که نشان از افزایش دو برابری در مدت چهار ماهه شیوع ویروس کرونا دارد.

گروسی با بیان اینکه باید به فرصت‌های ایجاد شده بر اثر شیوع ویروس کرونا توجه داشت، تأکید کرد: خدمات بسیاری در بستر پیشخوان و به صورت الکترونیک در قم برای مردم ارائه می‌شود و در آینده نزدیک ۹۹ خدمت جدید نیز توسط دستگاه‌ها به مردم قم ارائه خواهد شد.

کد خبر: ۳۴٬۱۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha