۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
پرداخت ۱۱میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در زنجان
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های زنجان خبر داد:

پرداخت ۱۱میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در زنجان

زنجان- دادگر، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های زنجان، با بیان اینکه شش هزار و ۵۶۱ پرونده دراستان برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند،گفت: تاکنون ۱۱ میلیارد تومان معادل هشت درصد تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

حسن دادگر در گفتگو با خبرنگار بازار، بابیان اینکه مشاغل آسیب دیده از کرونا تسهیلات دریافت می‌کنند، گفت: ۱۲ بانک عامل در استان زنجان پرداخت تسهیلات کرونایی به متقاضیان را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه شش هزار و ۵۶۱ پرونده در زنجان برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند، اظهار کرد: تاکنون ۱۱ میلیارد تومان معادل هشت درصد تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های زنجان، با بیان ۴۸۸ میلیارد تومان میلیارد تومان سهم تسهیلات کرونایی استان است، گفت:۱۳۵ میلیارد تومان در کل برای پرداخت تسهیلات به بانک ها معرفی شده است.

دادگر تاکید کرد: تاپایان مردادماه متقاضیان می توانند برای دریافت تسهیلات به بانک ها مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه شبکه بانکی، موظف به پرداخت تسهیلات برای تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی و صنعتی، نوسازی و بهسازی و مشاغل آسیب دیده از کرونا است، ابراز کرد: شبکه بانکی در استان با ۱۴ بانک دولتی و خصوصی به متقاضیان و واحدهای تولیدی تسهیلات پرداخت می کند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های زنجان تصریح کرد: تا پایان مردادماه جاری تمام۴۸۸ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در استان به متقاضیان پرداخت می شود.

کد خبر: ۳۴٬۱۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha