۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
توسعه نواحی صنعتی در بخش‌های قم/ ایجاد شهرک پوشاک در کهک
استاندار قم تأکید کرد؛

توسعه نواحی صنعتی در بخش‌های قم/ ایجاد شهرک پوشاک در کهک

قم - سرمست، استاندار قم بر ضرورت توجه جدی مدیران استان به توسعه نواحی صنعتی در بخش‌های قم تأکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری قم، بهرام سرمست در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم طی سخنانی با تأکید بر اهمیت توسعه نواحی صنعتی در استان قم، اظهار کرد: نواحی صنعتی مکمل و پشتیبان شهرک‌های صنعتی استان هستند و بایستی مورد توجه جدی مسئولان امر قرار بگیرند.

استاندار قم ضمن استقبال از پیشنهادات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای واگذاری اراضی جهت فعالیت‌های اقتصادی، با بیان اینکه زمین برای کاربری مشخص واگذار می‌شود، افزود: بایستی بررسی‌ها و استعلامات لازم پیش از اعطای زمین به متقاضیان سرمایه گذاری انجام شود.

وی با بیان اینکه مکانیزم توسعه زیرساخت‌ها برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی طبق قانون مشخص شده است، خاطرنشان کرد: الگوی تفاهم سه جانبه در زمینه تأمین برق در شهرک صنعتی شکوهیه با موفقیت اجرایی شده است که قابل تعمیم به سایر نواحی صنعتی است.

سرمست با بیان اینکه در زمینه شهرک پوشاک در بخش کهک نیز ظرفیت جدیدی ایجاد شده است، گفت: باید بررسی‌های لازم برای رفع موانع قانونی انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لغو همایش سرمایه گذاری استان قم به دلیل شیوع کرونا، اظهار کرد: معاون اقتصادی استاندار قم با همفکری بخش خصوصی موظف به اخذ مجوزهای بی نام برای فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان قم هستند.

استاندار قم در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر حمایت از توسعه واحدهای تولیدی موفق، خاطرنشان کرد: بایستی از مبانی حقوقی، کارشناسی و فنی برای استفاده بهینه از منابع با تعادل بخشی به مسائل بهره گرفته شود.

کد خبر: ۳۳٬۹۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha