۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
خبر خوش پرداخت فوق العاده ویژه برای کادر درمان
نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مطرح کرد

خبر خوش پرداخت فوق العاده ویژه برای کادر درمان

میرتاج الدینی، نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: اعلام پرداخت فوق العاده ویژه برای کادر درمان کشور در این شرایط سخت کرونایی و اقتصادی از سوی سازمان برنامه و بودجه خبر بسیار مسرت بخش بود.

به گزارش بازار حجت الاسلام «سید محمد رضا میرتاج الدینی» افزود: در این شرایط حساس کرونایی در خط مقدم مقابله با کرونا «کادر درمانی» قرار دارند.

وی اظهار داشت: مسئولان باید همیشه به فکر این عزیزان باشند و به معنای واقعی از آنان حمایت کنند.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یازدهم گفت: اعلام خبر پرداخت فوق العاده ویژه کادر درمان از سوی سازمان برنامه و بودجه در واقع یک نوع حمایت از این عزیزان است.

وی افزود: از این جهت از سازمان برنامه و بودجه کمال تشکر را داریم که در این هیاهوی مشکلات به فکر کادردرمان و سلامت کشور هستند.

میرتاج الدینی بیان داشت: خیلی ها می توانند در جامعه خبرساز باشند از نماینده مردم در مجلس، وزیر و دیگر ان اما تنها خبری که در این گونه مسائل خیلی معتبر است خبر سازمان برنامه و بودجه است.

وی ادامه داد: وقتی سازمان برنامه و بودجه خبری را اعلام می کند بی تردید آن خبر قطعی است.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرده که از مهرماه سال جاری فوق العاده ویژه کادر درمان را پرداخت خواهد کرد و همینطور یک فوق العاده ویژه هم برای کسانی که در بیمارستان ها در مقابله با کرونا تلاش می کنند.

وی افزود: این موارد در چهار چوب آئین نامه پرداختی هاست که از اول مهرماه سال جاری عملیاتی می شود.

میرتاج الدینی تصریح کرد:علت تعویق پرداخت کارانه درمان، فوق العاده ویژه و مواردی از این دست بیشتر مربوط به محدودیت تامین منابع است.

وی در ادامه یادآورشد: کادر درمان در این شرایط سخت و بحرانی کرونا فداکاری و ایثار می کنند باید از آنان تشویق و حمایت کرد.

کد خبر: ۳۳٬۸۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha