۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
پرداخت تسهیلات به کارگزاری‌های صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان خبر داد

پرداخت تسهیلات به کارگزاری‌های صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر

شیرکانی، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از پرداخت تسهیلات به کارگزاری‌های این صندوق در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی شیرکانی افزود: کارگزاری‌های این  صندوق، در ارتباط مستقیم با جامعه روستایی و عشایری هستند و بهبود خدمت‌رسانی به این اقشار زحمتکش، همواره از اولویت‌های صندوق بوده است.
وی ادامه داد: بر همین اساس، از سال‌ها پیش بحث پرداخت تسهیلات به کارگزاری‌های صندوق مطرح بوده و خوشبختانه توانستیم امسال، پس از موافقت هیأت‌مدیره، زمینه پرداخت این تسهیلات را فراهم کنیم.
شیرکانی،تجهیز کارگزاری‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به وسایل و تجهیزات مورد نیاز جهت ارائه بهینه خدمات به جامعه هدف را از اهداف اصلی این  صندوق در پرداخت تسهیلات به کارگزاری‌های خود بیان کرد و گفت: این تسهیلات از محل وجوه اداره شده صندوق نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با کارمزد بسیار اندک به کارگزاری‌های صندوق که خود از اعضای جامعه روستایی و عشایری کشورمان هستند پرداخت خواهد شد.
کارمزد یک درصدی
نادر شیدایی، مدیرکل امور مالی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر نیز دراین باره گفت: طبق تفاهم‌نامه‌ صندوق با بانک عامل، این تسهیلات با کارمزد یک درصد و براساس دستورالعمل مصوب هیأت‌مدیره با توجه به رتبه‌بندی کارگزاری‌ها به آنها ارائه خواهد شد.
وی افزود: بر اساس رتبه‌بندی انجام شده، برای کارگزاران ممتاز مبلغ ۱۵ میلیون تومان، کارگزاران رتبه یک ۱۲ میلیون تومان، کارگزاران رتبه دو ۱۰ میلیون تومان و برای کارگزاران رتبه سه ۸ میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت ۴۸ ماهه در نظر گرفته شده و این اشخاص حقوقی می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه صندوق از مدیریت‌های استانی و مراجعه به شعب بانک، در سریعترین زمان ممکن نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
شیدایی، دلیل انتخاب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را سرعت بالا و استفاده این بانک از تکنولوژی‌های به‌روز دانست و ادامه داد: به دلیل اینکه ضمانت منابع مالی بیمه‌شدگان اهمیت بسیار زیادی دارد، پرداخت این تسهیلات در چارچوب ضوابط بانکی توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران انجام خواهد شد و کارگزاران صندوق می‌توانند ضمن مراجعه به شعب بانک در سراسر کشور و ارائه مدارک مورد نیاز، نسبت به دریافت تسهیلات اقدام نمایند.
کد خبر: ۳۳٬۸۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha