۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
استفاده از ظرفیت بنیاد مستضعفان برای تکمیل پروژه‌های با پیشرفت ۹۰ درصد
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد

استفاده از ظرفیت بنیاد مستضعفان برای تکمیل پروژه‌های با پیشرفت ۹۰ درصد

حسینی، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز مقرر شد که این کمیسیون، پروژه های بالاتر از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و در مجموع ۲۰ هزار میلیارد تومان را شناسایی کند تا از ظرفیت بنیاد مستضعفان برای تکمیل این پروژه ها استفاده کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سید البرز حسینی، در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون عمران مجلس، گفت: این نشست با حضور پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان برگزار شد، در ابتدای جلسه فتاح گزارشی از محورهای فعالیت بنیاد ارائه کرد و پس از آن، اعضای کمیسیون عمران مطالبی را درباره عملکرد و برنامه های این نهاد مطرح کردند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست، مسئله نقش بنیاد مستضعفان و شرکت های زیرمجموعه آن در توسعه زیرساخت استان ها و محرومیت زدایی مورد بررسی قرار گرفت، قطعا بحث رفع محرومیت جزء ظرفیت های اصلی بنیاد محسوب می شود که می توان در این راستا برنامه ریزی کلانی صورت داد.

وی گفت: در نشست امروز مقرر شد که کمیسیون عمران مجلس، پروژه های بالاتر از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و در مجموع ۲۰ هزار میلیارد تومان را شناسایی کند تا از ظرفیت بنیاد مستضعفان برای تکمیل این پروژه ها استفاده کرد.

کد خبر: ۳۳٬۸۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha