۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
تکیه بر توان داخلی برای کمک به صنعت و تجارت
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس عنوان کرد

تکیه بر توان داخلی برای کمک به صنعت و تجارت

ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: نگاه امروز ما به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، نگاه امنیتی است، چرا که در یک جنگ نابرابر در عرصه اقتصادی با دشمنان قرار داریم.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس امروز (سه شنبه) در حاشیه جلسه این کمیسیون که با حضور سرپرست وزارت صنعت معدن و تجارت برگزار شد، افزود: راه حل‌هایی امروز در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح شد مبنی بر اینکه در این فضا چگونه می‌شود در جهت برون رفت گام از مشکلات برداشت و مشکلات معیشتی مردم را رفع و به رشد تولید سرعت بخشید؟.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: در این نشست بر روش‌ها و راه‌هایی که مقام معظم رهبری برای رفع موانع تولید عنوان داشته اند، تاکید شد.

وی فعال سازی کارخانجات و صنایعی که تعطیل و یا نیمه تعطیل هستند را از جمله گام‌هایی دانست که می‌توان تحریم‌ها را پشت سر گذاشت.

ذوالنوری تصریح کرد: با افزایش توان داخلی در سال جاری که سال جهش تولید نامگذاری شده است می‌توانیم به بسیاری از این مشکلات فائق آییم.

وی همچنین گفت: تکیه بر توان داخلی روز به روز در کشور بیشتر می‌شود و برون رفت از این موضوع می‌تواند به صنعت و تجارت حرکت جدی و مثبتی دهد.

کد خبر: ۳۳٬۸۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha