۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲
صنعت گردشگری در گیلان نیازسنجی شود
معاون استاندار گیلان:

صنعت گردشگری در گیلان نیازسنجی شود

رشت- معاون استاندار گیلان نیازسنجی در صنایع مختلف از جمله گردشگری را نیاز توسعه ذکر کرد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، آرش فرزام صفت در مراسم افتتاح دفتر فن بازار گیلان، با اشاره به نقش مهم دفتر فن بازار در ایجاد فرآیند هم رسانی فناورانه میان عرضه کنندگان و متقاضیان فناوری اظهار داشت: عملکرد دفتر فن بازار، شبکه ای است و انتظار داریم که به عنوان شبکه عمل کرده و نیازها را با هم رسانی برطرف کند.

وی با مهم دانستن نیازسنجی در صنایع مختلف از جمله گردشگری استان گیلان خاطر نشان کرد:  تا این نیاز جمع بندی نشود، تحقیقات نمی تواند به آن سمت حرکت کند ضمن اینکه نیاز اکنون با  سال گذشته متفاوت است که این امر باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با بیان اینکه ابتدا باید نیاز و توانمندی های استان و بازار هدف را بشناسیم، خاطر نشان کرد: به عنوان مثال زیتون یکی از محصولات مهم و استراتژیک گیلان است که افزون بر ۵۰ نوع فرآورده از این محصول تولید می شود.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان گیلان ادامه داد: انتظار است تا این صندوق در راستای اهداف دفتر فن بازار کار کند.

فرزام صفت با تاکید بر این که کارهای جزیره ای و موازی کاری منتج به اهداف نمی شود، گفت: کار در حوزه دانشگاه، جهاد دانشگاهی، پارک علم و فناوری و صندوق پژوهش و فناوری همه در راستای یک هدف  است و  هم افزایی باید اتفاق بیفتد.

دفتر فن بازار منطقه ای گیلان با هدف تسهیل در تجاری سازی فناوری، بسترسازی انتقال فناوری و ایجاد فرآیند هم رسانی فناورانه میان عرضه کنندگان و متقاضیان فناوری، کارآفرینان و سرمایه گذاران در پارک علم و فناوری استان در رشت راه اندازی شد.

کد خبر: ۳۳٬۶۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha