۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
۴ میلیارد ریال تخلف از واحدهای عرضه‌کننده اقلام بهداشتی در استان سمنان کشف شد
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان سمنان:

۴ میلیارد ریال تخلف از واحدهای عرضه‌کننده اقلام بهداشتی در استان سمنان کشف شد

سمنان- معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با تأکید بر لزوم جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها گفت: چهار میلیارد ریال تخلف از واحدهای عرضه‌کننده اقلام بهداشتی در استان کشف شد.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی یحیایی پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و احتکار مهم‌ترین رویکرد این سازمان در شرایط کرونایی است، اظهار داشت: تاکنون سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تخلف در بازرسی از واحدهای عرضه‌کننده اقلام بهداشتی و پزشکی در استان کشف‌شده است.

وی با اشاره به اینکه گران‌فروشی، عدم درج قیمت، احتکار و اخفاء و عدم عرضه کالا از عمده‌ترین تخلفاتی است که در این بازرسی‌ها ثبت‌شده است، تصریح کرد: این میزان تخلف در قالب ۴۶ پرونده کشف‌شده است.

ضرورت مشارکت مردم برای جلوگیری از تخلفات صنفی
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه پرونده متخلفان برای بررسی و صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان ارسال‌شده است، خاطرنشان کرد: در این مدت ۳۲۵ مورد بازرسی از واحدهای عرضه‌کننده اقلام بهداشتی و پزشکی ازجمله تجهیزات پزشکی‌ها، داروخانه‌ها، آرایشی و بهداشتی‌ها انجام‌شده است.

یحیایی با تأکید بر لزوم مشارکت آحاد مردم برای جلوگیری از گران‌فروشی و احتکار در استان بیان کرد: شهروندان سمنانی در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره‌گیری ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان آگاه کنند.

وی بابیان اینکه از زمان آغاز پیک اول کرونا طرح تشدید بازرسی از واحدهای عرضه‌کننده اقلام بهداشتی در استان سمنان کلید خورد، تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا میزان تقاضا برای خرید ماسک، محلول ضدعفونی و دستکش در استان افزایش‌یافته است.

کد خبر: ۳۳٬۵۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha