۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
پرداخت حدود هزار میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در استان تهران
استاندار تهران خبر داد

پرداخت حدود هزار میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در استان تهران

محسنی بندپی، استاندار تهران از واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی برای دریافت تسهیلات کرونا دعوت کرد و گفت: حدود هزار میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به متقاضیان پرداخت شد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در هفتمین جلسه کارگروه اشتغال استان با اشاره به ضرورت حمایت از تولیدکنندگان اظهار داشت: در شرایط شیوع کرونا ۱۰ هزار و ۶۴۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی با سود ۱۲ درصد به استان تهران جهت حمایت از صاحبان تولید و فعالان صنعتی اختصاص پیدا کرده است.
 
وی ادامه داد: تاکنون در استان تهران ۹۷۳ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است؛ البته با توجه به نامعلوم بودن وضعیت کرونا دوره تنفس سه ماهه این تسهیلات نیاز به بازنگری دارد که در این زمینه پیشنهادی مبنی بر دوره تنفس ۶ ماهه به ستاد ملی کرونا ارائه می شود.
 
استاندار تهران سپس عنوان کرد: فرمانداران و مدیران اقتصادی آسیب شناسی و و بررسی لازم در مورد عدم رغبت واحدهای تولیدی نسبت به دریافت این تسهیلات را به عمل آورند؛ چرا که باید با اطلاع رسانی درست زمینه بهره مندی واحدهای تولیدی و صنعتی از این تسهیلات فراهم شود.
 
محسنی بندپی سپس با انتقاد از عملکرد پست بانک در پرداخت تسهیلات کرونا و سایر تسهیلات مربوط به استان تهران بر لزوم تعامل بانک ها جهت تحقق جهش تولید به ویژه در شرایط کرونا تاکید کرد.

کد خبر: ۳۳٬۳۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha