۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
۱۳۵ میلیارد ریال پاداش صرف‌جویی مصرف برق در غرب مازندران پرداخت شد
مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران:

۱۳۵ میلیارد ریال پاداش صرف‌جویی مصرف برق در غرب مازندران پرداخت شد

ساری- مدیرعامل شرکت توزیع غرب مازندران گفت: سال قبل ۱۳۵ میلیارد ریال پاداش صرفه جویی برق به مشترکان منطقه پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، کیوان فرح زاد صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در امور توزیع برق نوشهر با اشاره به ثبت دو هزار و ۴۰۰ تفاهمنامه با مشترکان بخش های مختلف از جمله اداری، کشاورزی، صنعتی و غیره برای مدیریت مصرف برق اظهار داشت: مراکز تجاری، مرغداری ها، سردخانه ها، مشترکان دارای کنتور هوشمند و غیره از جمله مشترکانی هستند که برای کاهش مصرف برق با آنان تفاهمنامه امضاء شده است.

وی جلوگیری از بروز خاموشی ناشی از افزایش مصرف برق را از جمله برنامه ها ذکر کرد و گفت: سال قبل بیش از ۲۰ مگاوات برق در استان صرفه جویی و بیش از ۱۳۵ میلیارد ریال پاداش نیز به مشترکان پرداخت شده است.

فرح زاد به طرح هایی برای کاهش بار مصرف برق اشاره و اضافه کرد: طرح کاهش بار کشترکان کشاورزی، اداری، جایگاه سوخت رسانی گاز طبیعی و صنعتی از جمله طرح های در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران یادآور شد: صرفه جویی ۳۰ مگاوات در حوزه صنعتی، ۱۴ مگاوات در حوزه کشاورزی و ۱۷ مگاوات در حوزه مشترکان اداری و غیره از جمله اهداف طرح های کاهش بار مصرف برق در منطقه است.

کد خبر: ۳۳٬۲۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha