۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
طرح کاداستر در ۴۵۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی زنجان اجرا شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان:

طرح کاداستر در ۴۵۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی زنجان اجرا شد

زنجان- تاراسی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان به اجرای طرح کاداستر در استان اشاره کرد و گفت: این طرح در ۴۵۰هزار هکتار از اراضی کشاورزی اجرا شده است.

جواد تاراسی در گفتگو با خبرنگار بازار، به اجرای طرح کاداستر در زنجان اشاره کرد و گفت: این طرح در ۴۵۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه زنجان در زمینه طرح کاداستر رتبه اول کشوری را دارد، اظهار کرد: در ۵۰ درصد از اراضی کشاورزی استان طرح کاداستر انجام شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: تثبیت مالکیت و برنامه‌ریزی برای مدیریت یکپارچه اراضی، ساماندهی و تعیین تکلیف اراضی تصرفی سنواتی و اختلافی، صدور اسناد مالکیت و شناسنامه‌دار کردن اراضی، فراهم شدن بستر پایش و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی از اهداف اجرای طرح کاداستر است.

تاراسی تاکید کرد: زنجان جزو استان‌های پیشتاز اجرای طرح حدنگاری یا کاداستر در کشور است و در سالجاری هم این طرح با برنامه ریزی لازم انجام می شود.

وی با بیان اینکه بخش کشاورزی زنجان ۶۰ پروژه و طرح را برای تهیه سند نقشه راه جهش تولید ارائه داده بود، گفت: ۱۴ پروژه در نقشه راه جهش تولید برای توسعه بخش کشاورزی استان اختصاص یافته و برنامه ریزی های لازم در دستور کار است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان تصریح کرد: اجرای این پروژه‌ها به توسعه بخش کشاورزی کمک می‌کند و در اشتغال این بخش بسیار می تواند موثر واقع شود.

تاراسی گفت: در سالجاری سازمان جهاد کشاورزی زنجان برای افزایش اشتغال در بخش کشاورزی طرح های خوبی در دست اجرا دارد.

کد خبر: ۳۳٬۲۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha