۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۹
صنایع استان سمنان تفاهم نامه کاهش مصرف برق امضا کردند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سمنان:

صنایع استان سمنان تفاهم نامه کاهش مصرف برق امضا کردند

سمنان- موسوی زاده، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سمنان با بیان اینکه صنایع استان با این شرکت تفاهم نامه‌ای در زمینه کاهش مصرف برق امضا کردند، گفت: مدیریت و کاهش مصرف و اوج بار در زمره مفاد این تفاهم‌نامه است.

سید محمد موسوی زاده در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به نقش صنایع در کاهش مصرف برق و انرژی، ابراز کرد: تفاهم نامه‌ای با حضور صنایع و همچنین شرکت توزیع برق به امضا رسیده که در آن مسائلی مانند اولویت بندی در مدیریت مصرف، کاهش اوج بار مصرف برق و ... گنجانده شده است.

وی ضمن تقدیر از همکاری صنایع در زمینه صرفه جویی مصرف برق، بیان کرد: عبور موفق از اوج بار یکی از اهدافی است که شرکت برق در این تفاهم نامه دنبال می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با بیان اینکه این تفاهم‌نامه همچنین تامین برق مطمئن و پایدار برای تمام مشترکان را دنبال می‌کند، تاکید کرد: کاهش پیک‌ بار در ساعات اوج مصرف یکی دیگر از اهداف شرکت توزیع در تفاهم نامه با صنایع محسوب می‌شود.

موسوی زاده تاکید کرد: مشترکان صنعتی همکار در بخش‌های صنعتی، کشاورزی، تجاری، اداری پاداش در قبوض برق مصرفی دریافت می‌کنند از سوی دیگر آن دسته از صنایعی که کاهش پیک‌ بار در ساعات اوج مصرف همکاری ویژه‌ای کنند پاداش خواهند گرفت.

کد خبر: ۳۳٬۱۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha