۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
«آب» تنها کمبود استان سمنان برای جذب سرمایه‌گذاران جدید است
مدیرکل دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استانداری سمنان:

«آب» تنها کمبود استان سمنان برای جذب سرمایه‌گذاران جدید است

سمنان- مدیرکل دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استانداری سمنان بابیان اینکه آب تنها کمبود استان در زمینه فراهم‌سازی بستر مناسب برای حضور سرمایه‌گذاران جدید است، گفت: سایر زیرساخت‌های لازم برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم است.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی بندر آبادی بعدازظهر شنبه در جلسه بررسی موارد و مسائل سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به میزبانی اتاق بازرگانی استان سمنان اظهار داشت: آب تنها کمبود استان در زمینه فراهم‌سازی بستر مناسب برای حضور سرمایه‌گذاران جدید است و سایر زیرساخت‌های لازم برای حضور سرمایه‌گذاران در این استان فراهم است.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر به دلیل کمبود منابع آبی، پروژه‌های دارای پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد در اولویت قرار دارد، افزود: حضور سرمایه‌گذاران در استان به‌منظور سرمایه‌گذاری در بحث «تولید واکسن طیور» امری بسیار ارزشمند است و تلاش برای پیگیری و رسیدگی به موانع و مشکلات در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استانداری سمنان تصریح کرد: درصورتی‌که شرط پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی محقق شود، مشکلی در خصوص پرداخت وام برای این طرح تولیدی وجود ندارد.

بندر آبادی بابیان اینکه آمادگی لازم برای مساعدت و همکاری در بین دستگاه‌های اجرایی متولی امر برای پیگیری و رفع موانع و مشکلات پیش روی این طرح وجود دارد، خاطرنشان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای ایجاد رونق اقتصاد و اشتغال در استان به‌عنوان یک سیاست جدی دنبال می‌شود.

کد خبر: ۳۳٬۱۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha