۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
 مازندران با کمبود مراکز دوگانه سوز کردن سوخت خودروها روبرو است
در گفتگو با بازار مطرح شد:

مازندران با کمبود مراکز دوگانه سوز کردن سوخت خودروها روبرو است

ساری - نماینده اتحادیه سوخت جایگزین در مازندران کمبود مراکز نصب سامانه سوخت طبیعی گاز روی خودروها را از مشکلات استان بیان کرد و گفت: کارگاه رسمی برای نصب مخزن سوخت گاز مایع خودروها در استان وجود ندارد.

عباس دهقان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه مرجع رسمی برای نصب مخزن سوخت گاز مایع خودروها در استان وجود ندارد گفت: در برخی استان ها از جمله تهران و اصفهان جایگاهی برای ارائه سوخت گاز مایع تعبیه شده است ولی در مازندران چنین مرجعی وجود ندارد.

وی گاز سی ان جی را تنها سوخت جایگزین خودروها بیان کرد و گفت: کمبود مراکز نصب سامانه سی ان جی بر روی خودروها در مازندران بیشتر از دیگر استان ها است و اکنون ۱۳ مرکز قانونی نصب سامانه سوخت طبیعی گاز روی خودرو در استان وجود دارد.

وی با اظهار اینکه تلاش می شود تا نیازمندی های استان در زمینه سامانه های نصب سی ان جی زودتر تامین شود گفت: این مسئله سبب می شود تا بسیاری از مشکلات فراروی که پس از گران سوخت ایجاد شده از بین رود.

دهقان یاداور شد: در حال حاضر به دلیل کمبود مراکز نصب سامانه سوخت طبیعی، با نوبت دهی های طولانی مواجه هستیم و امیدورایم این مشکلات در استان به ویژه غرب مازندران رفع شود.

وی استفاده از گاز مایع غیراستاندارد برای سوخت خودروها را از دیگر مشکلات پس از گرانی قیمت بنزین اعلام کرد.

کد خبر: ۳۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha