۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
شرکت‌های نوپای فعال برای پذیرش و عضویت در پارک فناوری پردیس ثبت نام کنند
مدیر کل ارزیابی و نظارت واحدهای فناور پارک فناوری پردیس:

شرکت‌های نوپای فعال برای پذیرش و عضویت در پارک فناوری پردیس ثبت نام کنند

پردیس- علی‌اکبریان، مدیر کل ارزیابی و نظارت واحدهای فناور پارک فناوری پردیس از برگزاری سیزدهمین دوره پذیرش متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس خبر داد.

محسن علی اکبریان در گفتگو با خبرنگار بازار از سیزدهمین دوره پذیرش متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس خبر داد و اظهار داشت:این پذیرش از هفتم مرداد آغاز شده و تا ۲۴ مرداد ماه نیز ادامه دارد.

علی اکبریان با بیان اینکه ظرفیت پذیرش این دوره بیش از ۵۰ تیم می باشد گفت: آموزش در این دوره یک هفته ای خواهد بود و فرصت بسیاری خوبی برای تیم‌ها و شرکت‌های نوپای فعال است.

وی در خصوص حوزه فعالیت تیم های ثبت نام کننده در این دوره افزود: رشته های «مکانیک پیشرفته و مکاترونیک»، «برق و تجهیزات الکترونیکی»، «نانوتکنولوژی و مواد پیشرفته»، «سلامت و تجهیزات پزشکی»، «فناوری‌های دیجیتال و IT » و «انرژی‌های تجدید پذیر» می‌توانند در سیزدهمین دوره پذیرش متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس شرکت کنند.

مدیر کل ارزیابی و نظارت واحدهای فناور پارک فناوری پردیس در خصوص مراحل پذیرش متقاضیان بیان داشت: افراد علاقه مند می توانند با مراجعه به آدرس http://techelite.ir/form فرم درخواست عضویت را دریافت و پس از تکمیل، آن به یکی از دو نشانی الکترونیکی info@techelite.ir و یا apply@techelite.ir ارسال کنند.

کد خبر: ۳۳٬۰۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha