۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
۱۸ درصد بهای گندم خریداری شده در کردستان به حساب کشاورزان واریز شد
نماینده شرکت بازرگانی دولتی کردستان:

۱۸ درصد بهای گندم خریداری شده در کردستان به حساب کشاورزان واریز شد

کردستان- صالحی، نماینده شرکت بازرگانی دولتی کردستان گفت: تاکنون ۱۸ درصد بهای گندم خریداری شده در استان که معادل دو هزار و ۱۲۵ میلیارد و ۴۲۹ میلیون ریال است به حساب گندمکاران واریز شد.

جمال صالحی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: طی یک ماه و ۱۱ روزی که خرید گندم مازاد برنیاز کشاورزان در استان آغاز شده تاکنون ۵۰۵ هزار و ۶۹۶ تن از این محصول در استان خریداری شده است.

وی اضافه کرد: این میزان گندم خریداری شده توسط ۳۱ هزار و ۴۸۹ کشاورز و در قالب ۹۵ هزار و ۶۱۸ محموله تحویل مراکز خرید در استان داده شده است.

نماینده شرکت بازرگانی دولتی کردستان افزود: از مجموع گندم خریداری شده تاکنون ۹۴ هزارتن به استان‌های تهران، البرز، اصفهان، قم، چهارمحال بختیاری، گیلان، مازندران، کرمان و یزد حمل شده است.

صالحی آهنگ روزانه خرید گندم در کردستان را ۲۰ هزار تن ذکر کرد و گفت: از ۹۰ مرکز در نظر گرفته شده برای خرید گندم در استان تاکنون ۸۳ مرکز فعال شده است.

وی یادآور شد: از ابتدای خرید گندم تاکنون دو هزار و ۱۲۵ میلیارد و ۴۲۹ میلیون ریال به حساب گندمکاران استان واریز شده که این مبلغ معادل ۱۸ درصد ارزش ریالی گندم خریداری شده در استان است.

کد خبر: ۳۳٬۰۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha