۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
پروژه گردشگری سرخه ۵۰۰ نفر اشتغال زایی دارد
معاون وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی:

پروژه گردشگری سرخه ۵۰۰ نفر اشتغال زایی دارد

سرخه- معاون وزیر میراث فرهنگی با بیان اینکه نمونه مجتمع بزرگ گردشگری سرخه از لحاظ امکانات و وسعت در تمام مسیر تهران- مشهد وجود ندارد ، گفت: این طرح علاوه بر کم نظیر بودن در طراحی توانسته ۵۰۰ اشتغال هم ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد خیاطیان ظهر پنج شنبه در بازدید از مجتمع گردشگری سرخه و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پروژه گردشگری سرخه ۵۰۰ نفر اشتغال زایی دارد ، بیان کرد: مشابه پروژه مجتمع سرخه در مسیر تهران - مشهد وجود ندارد لذا این طرح می‌تواند برکت خوبی برای استان سمنان داشته باشد.

وی درباره ویژگی های این پروژه بیان کرد: بهره‌برداری از مجتمع مذکور زمینه اشتغال بیش از ۵۰۰ نفر را به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم می کند.

معاون توسعه مدیریت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی رفع مشکلات این طرح و با حضور نمایندگان مسکن و شهرسازی استان سمنان را خواستار شد و بیان کرد: این پروژه می تواند در زمینه افزایش ماندگاری مسافران و زائران رضوی تاثیرگذار باشد.

خیاطیان با اشاره به برکات اقتصادی مجتمع بزرگ گردشگری سرخه واقع در جوار پلیس راه این شهر در کریدور تهران-مشهد، گفت: اجرای این پروژه در توسعه تمام منطقه و نه فقط شهر سرخه نیز موثر است.

وی با بیان اینکه اعتبارات این طرح مثوب سفر رئیس جمهور به استان سمنان است، گفت: امیدواریم به زودی شاهد بهره‌برداری کامل از این طرح باشیم.

کد خبر: ۳۲٬۸۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha