۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
نوسانات بازار طلا و جواهر در ساری
در گفتگو با بازار مطرح شد:

نوسانات بازار طلا و جواهر در ساری

ساری - رئیس اتحادیه طلاو و جواهر مازندران گفت: بازار طلا و جواهر نسبت به هفته گذشته نوساناتی را تجربه کرده است.

مهدی معلمی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه قیمت جهانی انس نسبت به هفته قبل سیر صعودی داشت، افزود: در عین حال قیمت طلا و جواهر نسبت به هفته قبل نیز نوساناتی را تجربه کرده است.

وی قیمت انس جهانی طلا را یک هزار و ۵۵۵ دلار، مظنه طلا را دو میلیون و ۱۳۴ هزار تومان و آبشده را ۴۹۲ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: قیمت تمام سکه جدید در روز جاری چهار میلیون و ۸۹۶ هزار تومان و تمام سکه قدیم چهار میلیون و۸۸۰ هزار تومان بوده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر ساری قیمت نیم سکه را دو میلیون و ۴۹۰ هزار تومان و نرخ ربع سکه را یک میلیون و ۴۸۰ هزار تومان بیان کرد و گفت: نرخ دلار ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان، یورو ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان و لیر دو هزار و ۳۲۰ تومان است.

وی از هم استانی ها و همشهریان خواست تا نسبت به خرید طلای دست دوم پرهیز کنند و گفت: امروز طلا یک سرمایه برای خانواده ها و مردم محسوب می شود و با توجه به آن که کالای مصرفی و سرمایه ای به حساب می آید، تقاضای ما این است که از خرید طلای دست دوم خودداری شود.

معلمی با تاکید براینکه باید نسبت به کلاهبرداری و سودجویی در این بخش هوشیار بود، تصریح کرد: با خرید از مراکز قانونی و فروش در واقع به اقتصاد کشور کمک خواهد شد.

کد خبر: ۳٬۲۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha