۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
ضرورت بیمه خانه‌های روستایی استان سمنان/ ضریب ۳۷ درصدی خسارت
مدیرکل امور اقتصاد و دارایی سمنان تاکید کرد:

ضرورت بیمه خانه‌های روستایی استان سمنان/ ضریب ۳۷ درصدی خسارت

سمنان- مدیرکل امور اقتصاد و دارایی سمنان با اشاره به اینکه ضریب خسارت در استان ۳۷ درصد است، گفت: شرکت‌های بیمه‌ای باید از محل ارزش‌افزوده پرداخت‌شده به دهیاری‌ها و مشارکت مردم در روستاها تمام خانه‌های روستایی را بیمه کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، امیر خلیلی خواه پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود بابیان اینکه مشارکت شرکت‌های بیمه‌ای در اجرای پروژه‌های دهیاری‌ها و اصلاح نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای کمک شایانی به اقتصاد استان سمنان می‌کند، اظهار داشت: ضریب خسارت در استان ۳۷ درصد است که این مهم حاکی از ضرورت ورود شرکت‌های بیمه‌ای برای بیمه منازل مسکونی در مناطق روستایی است.

وی با تأکید بر اینکه شرکت‌های بیمه‌ای باید از محل ارزش‌افزوده پرداخت‌شده به دهیاری‌ها و مشارکت مردم در روستاها تمام خانه‌های روستایی استان را بیمه کنند، افزود: طی سال گذشته ۸۵۰ میلیارد تومان بیمه‌نامه تولیدی در استان سمنان صادر شد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ درصد از سهم بیمه‌ای شرکت‌های صنعتی و تولیدی استان متعلق به شرکت بیمه ایران است، افزود: برخی از شرکت‌های صنعتی و تولیدی، شرکت‌های بیمه‌ای خود را در خارج از استان انتخاب می‌کنند.

خلیلی خواه بابیان اینکه این در حالی است که پرداخت خسارت در استان سمنان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: می‌توان با کمک شرکت‌های بیمه‌ای خدمات متنوعی به کارمندان دولتی نیز ارائه کرد و درعین‌حال ضریب پوشش بیمه در این استان نیز افزایش یابد.

وی تصریح کرد: تبدیل حساب پس‌انداز کوتاه‌مدت کارمندان دولت به بیمه عمر و سرمایه‌گذاری کارکنان و بهره‌مندی بیشتر آنان از سود حاصله این هدف را محقق می‌کند.

کد خبر: ۳۲٬۶۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha