۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای جبران خسارت کرونا در لرستان اختصاص یافت
استاندار لرستان:

۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای جبران خسارت کرونا در لرستان اختصاص یافت

لرستان- استاندار لرستان گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار جبران خسارت‌های ناشی از کرونا به لرستان به صورت تسهیلات بانکی اختصاص یافته است.

به گزارش بازار، سید موسی خادمی شامگاه سه شنبه در جلسه ویدئو کنفرانس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان اظهار داشت: با توجه به خسارت هایی که در اثر بیماری کرونا به بخش‌های مختلف و بنگاه‌های اقتصادی وارد شده و تعداد زیادی دارای مشکل شده‌اند، از طرف دولت حدود ۷۰۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت‌های ناشی از کرونا به لرستان به صورت تسهیلات بانکی و وام اختصاص یافته است.

وی افزود: به همین منظور به همه افرادی که خسارت دیده‌اند و در سامانه ثبت نام کرده‌اند از طریق پیامک اطلاع رسانی شده که اطلاعات خود را تکمیل کنند که متاسفانه طبق گزارش موجود حدود ۸۰ درصد تاکنون کار ثبت نام خود را انجام نداده‌اند.

استاندار لرستان عنوان کرد: از مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان اختصاص یافته نزدیک به ۱۴۰ میلیارد تومان پرونده آن‌ها تکمیل شده وبه جریان افتاده و از طریق دستگاه‌های اجرایی به بانک‌ها معرفی شده‌اند که تاکنون نزدیک به ۱۲ میلیارد تومان از مبلغ ۱۴۰ میلیارد تومان پرداخت شده که عدد کمی است.

وی با اشاره به ضرورت تسریع در انجام امور بانکی و پرداخت تسهیلات مذکور بیان کرد: به این منظور لازم است بانک‌های مربوطه سرعت کار را افزایش دهند، همچنین افرادی که برای آن‌ها پیامک آمده سریع‌تر به سامانه مراجعه کرده و اطلاعات خود را تکمیل کنند تا به بانک‌ها معرفی شوند و در ادامه افرادی که به بانک‌ها معرفی شده‌اند سریعاً به بانک‌ها مراجعه و با تشکیل پرونده اقدامات لازم را انجام دهند؛ امیدواریم با همکاری بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی به سرعت بتوانیم در موعد قانونی مبالغ را پرداخت کنیم.

کد خبر: ۳۲٬۶۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha