۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
زنجان به استانهای دیگر ماسک صادر می‌کند
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری زنجان:

زنجان به استانهای دیگر ماسک صادر می‌کند

زنجان- آبی پور، سرپرست معاونت اقتصادی استانداری زنجان، با بیان اینکه زنجان دو برابر متوسط کشور تولید ماسک دارد، گفت: زنجان به دیگر استانهای کشور ماسک ارسال می‌کند.

محمد رضا آبی پور در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه استان زنجان در زمینه تولید ماسک مشکلی ندارد، گفت: روزانه ۴۰۰ هزار ماسک در استان تولید می شود.

وی با بیان اینکه تنها یک تولید کننده ماسک در زنجان روزانه ۱۰۰ هزار ماسک تولید می‌کند، اظهار کرد: استان استعداد تولید ۷۰۰ هزار ماسک را دارد.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری زنجان، با بیان اینکه این استان دو برابر کشور تولید ماسک دارد، گفت: این استان به سه دانشگاه علوم پزشکی در سطح کشور ماسک ارسال می کند.

آبی پور تاکید کرد: در گذشته الکل و ماسک جزو کالاهای لوکس بود ولی  امروز این اقلام بهداشتی جزو کالاهای ضروری خانواده‌ها است و بخش زیادی از درآمد خانواده ها صرف  مواد ضدعفونی کننده می شود.

وی با بیان اینکه روزانه  ۱۵ تن الکل معمولی و ۲۵ تن الکل صنعتی در استان تولید می‌شود، ابراز داشت:  این استان در تولید الکل ومواد ضدعفونی کننده و شوینده مشکلی ندارد و به سایر استان‌ها هم ماسک ارسال می‌ شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری زنجان، تصریح کرد:  اقلام بهداشتی در ۱۴۰ داروخانه استان زنجان توزیع می‌شود و برای روزهای آینده اقلام بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی و ژل ضدعفونی کننده ذخیره شده است.

کد خبر: ۳۲٬۵۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha