۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
طلب ۷ میلیارد تومانی برق تویسرکان از مشترکان اداری و خانگی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان عنوان کرد:

طلب ۷ میلیارد تومانی برق تویسرکان از مشترکان اداری و خانگی

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان از طلب ۷ میلیارد تومانی شرکت برق تویسرکان از مشترکان خبر داد و گفت: ۵۳ هزار مشترک در شهرستان تویسرکان از مدیریت برق خدمات دریافت می‌کنند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی برق تویسرکان، شیرزاد جمشیدی در مورد تأثیر شیوع ویروس کرونا بر وصول مطالبات مدیریت برق تویسرکان اظهار کرد: با توجه به اعلام وزیر مبنی بر اینکه از اسفند ماه سال گذشته تا اردیبهشت ماه امسال مردم می‌توانند هزینه برق خانگی را پرداخت نکنند مدیریت برق با افت شدید درآمد مواجه شد.

وی با بیان اینکه شرکت برق هیچ گونه اعتبار دولتی دریافت نمی‌کند، تاکید کرد: شرکت توزیع نیروی برق انرژی را از نیروگاه گرفته و در شبکه به مصرف‌کننده خدمات می‌دهد و در قبال ارائه انرژی از مشترکین  هزینه  خدمات را دریافت می‌کند  بنابراین تقاضا داریم مشترکان هزینه خدمات دریافتی را پرداخت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان با تاکید بر اینکه پرداخت قبوض برق تاثیر مستقیم بر خدمات به مشترکان دارد، گفت: امیدوارم مشترکان هرچه سریع‌تر هزینه قبوض برق خود را واریز کنند.

 جمشیدی از طلب ۷ میلیارد تومانی شرکت برق تویسرکان از دستگاه‌های اجرایی و مردم خبر داد و گفت: دو بدهکار اصلی شرکت برق شهرستان شهرداری با یک میلیارد تومان و اداره آب و فاضلاب بالغ بر یک‌ میلیارد تومان است.

وی بدهی مشترکان خانگی روستاهای تویسرکان به شرکت برق را در سطح شهرستان دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: حدود ۵۰ درصد از این طلب به مشترکان روستاهای بخش مرکزی و مابقی طلب به روستاهای بخش قلقلرود اختصاص دارد.

کد خبر: ۳۲٬۵۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha