۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
تحریم و ضعف مدیریت ۲ مشکل اساسی کشورمان است
نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس:

تحریم و ضعف مدیریت ۲ مشکل اساسی کشورمان است

سمنان- نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه امروز جامعه نیازمند یک نوع نگرش و نگاه درست به مدیریت است، گفت: بخشی از مشکلات کشور مربوط به تحریم و بخشی دیگر به ضعف مدیریت باز می گردد.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس گلرو ظهر سه شنبه در نشست نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان به میزبانی اتاق سمنان با بیان اینکه بخشی از مشکلات کشور مربوط به تحریم و بخشی دیگر به ضعف مدیریت باز می‌گردد، ابراز داشت: این امر ناشی از برآیند بررسی‌های صورت گرفته است و نشان می‌دهد که باید در چه بخش‌هایی خودمان را قوی تر کنیم.

وی با اشاره به ضرورت رفع نقاظ ضعف، افزود: مدیران باید اعتبارات را در بخش‌هایی هزینه کنند که مردم در زندگی روزماه شان آثار و برکات آن را مشاهده کنند زیرا همه ملزم به خدمت رسانی به مردم هستیم.

نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس یازدهم گفت: با وجود توانمندی ها و ظرفیت های بالایی که در کشور وجود دارد مطمئن هستیم که مشکلات کشور با عزم جدی و انسجام ملی قابل حل هستند.

گلرو با بیان اینکه درست است که تحریم‌ها امروز مشکلات عدیده‌ای را برای اقتصاد کشور درست کرده اما می توان با مدیریت بهتر مشکلات را کاهش داد، تاکید کرد: مدیران به خصوص در سطح استان سمنان در جذب اعتبارهای ملی نباید ضعف داشته باشند.

وی در خاتمه گفت: تقویت و توجه بیش از پیش به نظام تعلیم و تربیت موجب رفع ضعف فرهنگی و حل بسیاری از مشکلات می‌شود.

کد خبر: ۳۲٬۵۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha